شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی ادارات هم خانواده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.
به گزارش ایلنا، در این جلسه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید در جامعه خواهان پویایی و بالندگی و جامعه گریزان از رخوت و کاهلی، مفهوم گفت و گو شکل گیرد، گفت: بیشک تا زمانی که گفت و گو نباشد درک صحیحی از جامعه شکل نمیگیرد.
احسان جوی اظهار داشت: باید اطلاع رسانی دقیق و روشنی در جامعه صورت گیرد که نیاز به ابزار رسانه دارد و در این رابطه، روابطعمومیهای ادارات و واحدهای صنعتی رسالتهای بزرگی بر دوش دارند.
وی با تاکید بر تقویت روابط عمومی ها بیان کرد: باید رسالت روابط عمومی ها به نحو احسن به جای آورده شود تا جامعه از عملکرد سازمان اطلاعات دقیقی حاصل کرده و به واقعیات پی ببرند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان غربی با اشاره به نزدیکی به ایام دهه فجر افزود: باید برنامه ای مدون برای پوشش برنامه های دهه فجر پیش بینی شود تا همگان در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گیرند.
در ادامه مشاور شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه هم اکنون نقش روابط عمومی ارتقاء یافته و به سطح مهندسی اجتماعی رسیده است بیان کرد: روابط عمومی ها باید چشم انداز سال های دور را یافته و آن را به مردم معرفی کنند.
امیر شهسوار تصریح کرد: بی تردید روابط عمومی زبان گویای سازمان است که باید بتوان اهداف، آرمان و برنامه های سازمان و مجموعه تحت اشتغال خود را برای مخاطبان مختلف به نحو احسن نشان دهد.
وی با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی مجازی افزود: با توجه به اینکه هم اینک ابزارهایی مانند رادیو و تلوزیون تحت تاثیر شبکه های اجتماعی قرار گرفته، روابط عمومی ها باید اطلاع رسانی های خود را در قالب شبکه های اجتماعی انجام دهند تا بتوانند مخاطبان بسیاری را جذب کنند.
مشاور شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: باید روابط عمومیهای سازمان در حوزه تنظیم خبر و خبرنویسی با بهره گیری از اساتید بنام آموزشهای لازم را فرا گیرند.
در ادامه سرپرست روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: بیشک دولتهایی که به حوزه روابط عمومی و ارتباطات اهمیت داده اند به پیشرفت و موفقیت بسیاری رسیده اند.
منوچهر علیزاده بیان کرد: دولت پیشین به روابط عمومی بیشتر از دولت فعلی ارزش قائل بود اما متاسفانه دولت کنونی نتوانسته به ارزش و جایگاه رسانه پی ببرد.
|