درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27764صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 2 بهمن 1395 - 09:04
بزرگ ترین افت سطح اعتماد به دولت، تجارت، رسانه ها و تشکل های مردم نهاد؛ نظرسنجی ادلمن
یک بررسی جهانی توسط موسسه روابط عمومی ادلمن (2017)، نشان می دهد که اکنون "بزرگ ترین" نزول (افت) سطح اعتماد به دولت، تجارت، رسانه ها و تشکل های مردم نهاد، رخ داده است. این موسسه یافته های خود را پیش از گردآوری گزارش داووس منتشر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک بررسی جهانی توسط موسسه روابط عمومی ادلمن (2017)، نشان می دهد که اکنون "بزرگ ترین" نزول (افت) سطح اعتماد به دولت، تجارت، رسانه ها و تشکل های مردم نهاد، رخ داده است. این موسسه یافته های خود را پیش از گردآوری گزارش داووس منتشر کرد.

به گزارش گروه ترجمه شارا، این مطالعه نشان می دهد که بیش از نیمی از پاسخ دهندگان به نظرسنجی فکر می کنند که سیستم کلی فعلی ناعادلانه است و دورنمای ضعیفی برای آینده ارائه می دهد. از هر هفت نفر تنها یک نفر عقیده داشت که: سیستم در حال کار برای آن هاست.

بررسی جداگانه ای از مدیران اجرائی توسط یک موسسه مشاوره ای، نشان می دهد که تنها بخش بسیار کوچکی از شرکت های بزرگ قصد استخدام افراد بیشتری را دارند.

 

مطالعه موسسه Price Waterhouse Coopers، که درست قبل از گزارش داووس منتشر شد، همچنین نشان می دهد که اکثریت مدیران اجرائی در مورد عدم اطمینان اقتصادی، مقررات، و یافتن کارگران دارای مهارت های مدرن به اندازه کافی، نگران هستند.

 

بسیاری از آن ها همچنین نگران این مسئله هستند که حمایت از تولیدات داخلی می تواند به تجارت بین المللی آسیب بزند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد