درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 18:52   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27764صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 2 بهمن 1395 - 09:04
بزرگ ترین افت سطح اعتماد به دولت، تجارت، رسانه ها و تشکل های مردم نهاد؛ نظرسنجی ادلمن
یک بررسی جهانی توسط موسسه روابط عمومی ادلمن (2017)، نشان می دهد که اکنون "بزرگ ترین" نزول (افت) سطح اعتماد به دولت، تجارت، رسانه ها و تشکل های مردم نهاد، رخ داده است. این موسسه یافته های خود را پیش از گردآوری گزارش داووس منتشر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک بررسی جهانی توسط موسسه روابط عمومی ادلمن (2017)، نشان می دهد که اکنون "بزرگ ترین" نزول (افت) سطح اعتماد به دولت، تجارت، رسانه ها و تشکل های مردم نهاد، رخ داده است. این موسسه یافته های خود را پیش از گردآوری گزارش داووس منتشر کرد.

به گزارش گروه ترجمه شارا، این مطالعه نشان می دهد که بیش از نیمی از پاسخ دهندگان به نظرسنجی فکر می کنند که سیستم کلی فعلی ناعادلانه است و دورنمای ضعیفی برای آینده ارائه می دهد. از هر هفت نفر تنها یک نفر عقیده داشت که: سیستم در حال کار برای آن هاست.

بررسی جداگانه ای از مدیران اجرائی توسط یک موسسه مشاوره ای، نشان می دهد که تنها بخش بسیار کوچکی از شرکت های بزرگ قصد استخدام افراد بیشتری را دارند.

 

مطالعه موسسه Price Waterhouse Coopers، که درست قبل از گزارش داووس منتشر شد، همچنین نشان می دهد که اکثریت مدیران اجرائی در مورد عدم اطمینان اقتصادی، مقررات، و یافتن کارگران دارای مهارت های مدرن به اندازه کافی، نگران هستند.

 

بسیاری از آن ها همچنین نگران این مسئله هستند که حمایت از تولیدات داخلی می تواند به تجارت بین المللی آسیب بزند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد