درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 15:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27760صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 30 دی 1395 - 14:50
برگزاری کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد/ روابط عمومی ها نقش مهمی در خنثی کردن شایعه سازی ها دارند
کارگاه علمی، کاربردی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد صبح روز پنجشنبه به میزبانی شهرداری یاسوج آغاز شد و تا بعدازظهر ادامه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارگاه علمی، کاربردی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد صبح روز پنجشنبه به میزبانی شهرداری یاسوج آغاز شد و تا بعدازظهر ادامه دارد.

به گزارش شارا، در این کارگاه یک روزه که با شعار 'اطلاع رسانی سالم و شفاف نیاز امروز' و با شرکت 70 نفر از مدیران روابط عمومی عضو شورای اداری و شهرداری‌های 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، شهردار یاسوج گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نقش مهم، موثر و تعیین کننده ای در خنثی کردن بحران شایعه سازی برخی رسانه ها و سایت های محلی دارند.

محمدعلی جاوید روز پنجشنبه در کارگاه علمی، کاربردی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان قلب تپنده اداره‌ها و امین مدیران اجرایی می‌توانند با اطلاع رسانی شفاف، روشن و دقیق فضای مسموم و جهت گیری‌های نادرست حاکم بر برخی رسانه‌های استان را خنثی کنند.


وی گفت: بسیاری از اخبار منتشره در برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با واقعیت‌های موجود متفاوت بوده و فاصله زیادی دارد.
شهردار یاسوج افزود: رسانه‌ها و سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد نباید برای جذب مخاطبان هر خبر یا مطلبی را انعکاس دهند زیرا این امر سبب سلب اعتماد عمومی و ناامیدی مردم می‌شود.


جاوید بیان کرد: تجزیه و تحلیل‌های ناصحیح برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد شهرداری یاسوج و مقایسه آن با شهرداری‌های شهر‌های برخوردار کشور منجر به افزایش بی رویه توقعات و انتظارات مردم از شهرداری یاسوج شده است.


وی عنوان کرد: بخش عمده‌ای از اخبار برخی رسانه‌ها و سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد با جبهه گیری‌های غیرمنصفانه و جانبدارانه همراه است به طوری که چنانچه مدیری قصد خدمت رسانی صادقانه و خالصانه داشته باشد عده‌ای از خبرنگاران با تاختن و تخریب انگیزه خدمت را از او می‌گیرند.


جاوید ابراز داشت: رسانه‌ها و سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد در کنار نقد منصفانه به بیان واقعیت‌ها و نقاط ضعف مدیران اجرایی و نهادهای دولتی استان از جمله شهرداری یاسوج نیز بپردازند.

 

این کارگاه با محوریت ارتباطات رسانه‌ای و خبر برگزار شده و استادانی از تهران در آن حضور دارند.


شرکت کنندگان در این کارگاه با آخرین شیوه‌های روز خبرنویسی، اطلاع رسانی شفاف و به موقع و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها آشنا خواهند شد.


در پایان این کارگاه به شرکت کنندگان گواهی حضور توسط مرکز علمی، کاربردی شهرداری یاسوج و استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعطا می‌شود.


به گزارش ایرنا، این کارگاه با همکاری شهرداری یاسوج، استانداری کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل امور استان‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کشور و ایرنا کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد