درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27734صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 30 دی 1395 - 12:57
دکتر معظمی: ‌روابط عمومی ها نباید در برابر مقوله اقتصاد مقاومتی بی تفاوت باشند
نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت و سازمان های تابعه
انعکاس فعالیت های و عملکردهای صنعت کشور باید با میزان سهم این بخش در تولید ناخالص ملی برابری کرده وافکار عمومی را نسبت به عملکرد مناسب صنعت اقناع نماییم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انعکاس فعالیت های و عملکردهای صنعت کشور باید با میزان سهم این بخش در تولید ناخالص ملی برابری کرده وافکار عمومی را نسبت به عملکرد مناسب صنعت اقناع نماییم.
 
 به گزارش ایدرنیوز، دکتر معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سازمان های تابعه شرکت کرده بود، ضمن اعلام این مطلب افزود : افراد فعال در روابط عمومی بر اساس اخلاق حرفه ای و مشارکت جمعی عمل کرده و مطابق فرمایش حضرت امام که فرمودند “هر کاری که کردید به مردم بگویید “نسبت به انعکاس صحیح فعالیت ها و عملکردها اقدام نمایند.
 
 دکتر معظمی اهمیت توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد ، جزو وظایف روابط عمومی دانست و گفت : باید اقدامات بعمل آمده در این زمینه برای مردم تبیین و اعلام گردد و نباید نسبت به این امر مهم بی تفاوت بود.
 
 در این جلسه دکتر خلفی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت بر لزوم ارتباط گیری با نخبگان جامعه در حوزه های دانشگاهی ، حوزوی و مراکز مرجع در جامعه تاکید کرد
 
 در ادامه جلسه دکتر نظری مدیر ارتباطات ایدرو با ارائه گزارش جامع از فعالیت های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بر اهمیت ارایه برنامه های یکپارچه از سوی کلیه واحدهای روابط عمومی جهت بیان و انعکاس عملکردها و خدمات وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سازمان های تابعه تاکید کرد.
 
 سایر مدیران روابط عمومی نیز در ادامه به بیان مسائل و مشکلات حوزه مربوطه پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد