درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 19:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27701صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 27 دی 1395 - 13:20
کتاب نبرد من هیتلر، پرفروش ترین کتاب در آلمان
چاپ جدید کتاب نبرد من (به آلمانی: Mein Kampf) که توسط آدولف هیتلر نوشته شده است و بیانگر اندیشه های سیاسی او و مبانی ناسیونال سوسیالیسم می باشد، با فروش 100 هزار نسخه، به پرفروش ترین کتاب در آلمان تبدیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چاپ جدید کتاب نبرد من (به آلمانی: Mein Kampf) که توسط آدولف هیتلر نوشته شده است و بیانگر اندیشه های سیاسی او و مبانی ناسیونال سوسیالیسم می باشد، با فروش 100 هزار نسخه، به پرفروش ترین کتاب در آلمان تبدیل شد.


در ماه های نخست پس از انتشار نسخه جدید به این سو، بیش از 85 هزار جلد از این کتاب به فروش رسید. آوریل گذشته، این کتاب در صدر فهرست پرفروش ترین کتاب های غیر-تخیلی در آلمان قرار گرفت. اما تعداد کتاب های فروخته شده هم اکنون به 100 هزار افزایش پیدا کرده است. این کتاب که در دو جلد ارایه شده، به قیمت 59 یورو به فروش می رسد.

لازم به ذکر است که این کتاب حاوی نقطه نظرات و حاشیه نویسی انتقادی ناشر نیز می باشد. ناشر سال ها وقت صرف کرد تا نظرات اش را بر روی متن اصلی نوشته شده توسط هیتلر اعمال کرده و از این طریق تبلیغات و اشتباهات وی را نقد کند.


علیرغم محتوای جنگ افروزانه این کتاب، <نبرد من> هرگز در آلمان ممنوع نشد و می شد به آسانی آن را به صورت آن-لاین و یا از کتابفروشی های کتاب های دست دوم تهیه کرد.


آندره اس ویرشینگ، مدیر انستیتوی تاریخ معاصر، معتقد است که نگرانی از بابت اینکه انتشار نسخه جدید ممکن است به ایدئولوژی هیتلر مشروعیت ببخشد، بی پایه و اساس می باشد.

 

وی گفت: برعکس، بحث درباره دیدگاه های جهانی هیتلر و چگونگی مقابله با تبلیغات اش، فرصت خوبی برای بررسی ریشه های آن ایجاد می کند. آن هم در دورانی که اندیشه های سیاسی اقتدارگرایانه و شعارهای جناح راست، بار دیگر پیروان و هوادارانی پیدا کرده اند.


لازم به ذکر است که مقامات آلمان تاکید کرده اند که انتشار نسخه جدید بدون حاشیه نویسی ناشر، ممکن نخواهد بود.


سال گذشته، یک موسسه انتشاراتی راست گرا اعلام کرد که قصد دارد نسخه اصل و تفسیر نشده این کتاب را منتشر کند. این تصمیم باعث شد، موسسه مورد اشاره، مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد. هرچند که نشانه یا مدرکی که تجدید چاپ و فروش نسخه اصل را ثابت کند،‌ به دست نیامد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد