درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27660صفحه نخست » یکشنبه، 26 دی 1395 - 13:04
حس مشتری
برای درک مشتری باید از صدای نبض رفتار مصرف هم عمیق تر شد. این نزدیکی به واسطه محیط رقابتی اجتناب ناپذیر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برای درک مشتری باید از صدای نبض رفتار مصرف هم عمیق تر شد. این نزدیکی به واسطه محیط رقابتی اجتناب ناپذیر است. ایجاد حس مشترک از طریق حواس پنجگانه و عناصر محصول می تواند مقدمه ایجاد یک نوستالژی و وفاداری به یک برند باشد، لذا داشتن دانش نسبت به حواس پنجگانه ضرورت دارد زیرا تاثیر و ارتباط بین این حواس با تغییرات رفتار مصرف کنندگان یک بازاریابی مدرن تلقی می شود.

سال هاست که با مفهوم بازاریابی حسی از طریق تعداد معدودی اثر ترجمه شده آشنا هستیم، ولی منبع اصیل برای هر تکنیک ایجاد شده به بنیانگذار آن بر می گردد. در میان کتاب های بازاریابی حسی اثر پروفسور آرادنا کریشنا که بنیانگذار و محقق دانش بازاریابی حسی است، دیده نمی شود که دلایل آن به منطبق نبودن برندهای مورد مطالعه با فرهنگ مان برمی گردد ولی با توجه به غنی بودن این اثر نمی توان به همین راحتی از آن گذشت، لذا برنامه ترجمه کتاب حس مشتری با تغییرات هماهنگ شده با مولف، در دستور کار دکتر کامبیز حیدرزاده (دارای بیش از ۴۰ اثر ترجمه در بازاریابی) و داود حسین آبادی ساده (دانشجوی دکترای بازاریابی) و متخصص نورمارکتینگ قرار گرفت و کمتر از یک سال، از اول پاییز ۱۳۹۵ از طریق موسسه کتاب مهربان نشر به بازار عرضه شد.

به گفته مترجمین کتاب، این اثر با هیچ کتاب بازاریابی حسی قابل مقایسه نیست که دلیل آن به اجرایی بودن مطالب بر می گردد، زیرا کتاب برگرفته از تحقیقات کلینیک بازاریابی حسی پروفسورآرادنا کریشنا برای برندهای مطرح دنیا است که در ژورنال های معتبر دنیا به چاپ رسیده است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد