درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27657صفحه نخست » یکشنبه، 26 دی 1395 - 12:16
انعام به سازندگان ویدئو در یوتیوب
شبکه یوتیوب قصد دارد افرادی که برای قابلیت Live Stream این شبکه فیلم تهیه می‌کنند را با انگیزه کسب درآمد بیشتر، به تولید فیلم‌های پرمحتوا‌ تشویق کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شبکه یوتیوب قصد دارد افرادی که برای قابلیت Live Stream این شبکه فیلم تهیه می‌کنند را با انگیزه کسب درآمد بیشتر، به تولید فیلم‌های پرمحتوا‌ تشویق کند. این شبکه مشهور پخش ویدئو همچنین قابلیت «سوپرچت» را معرفی کرد که از طریق آن بینندگان می‌توانند با پرداخت مبلغی، پیغام‌های خود را در Live Chat Stream به‌صورت هایلایت درآورند. پیغام بیننده متناسب با مبلغ پرداخت شده در زمان بیشتر و همچنین با رنگی متفاوت نمایش داده می‌شود. این قابلیت جدید یوتیوب جایگزین قابلیت قبلی این شبکه به نام «Fan Funding» شده است که بینندگان از طریق آن می‌توانستند به سازندگان ویدئو مبلغی پرداخت کنند.


Live Streaming در سال 2011 معرفی شد و میلیون‌ها نفر از طریق آن توانستند مراسم ازدواج سلطنتی و سقوط آزاد فراصوت Felix Baumgartner را در سال 2012 تماشا کنند. یوتیوب با معرفی قابلیتLive Streming برای برنامه‌های موبایل، قدمی بزرگ برای گسترش سرویس‌ پخش زنده برداشت و از آن به بعد سازندگان مشهوری همچون The Young Turks، AIB، Platica Polinesi و ... از این قابلیت استفاده می‌کردند و طبق گفته یوتیوب، از زمان معرفی برنامه مخصوص موبایل، استفاده از Live Streaming به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. بسیاری از پلت‌فرم‌های پخش زنده مانند YouNow، Kamcord و Live.ly قابلیت‌های کسب درآمد مانند Virtual Gift یا Twitch برای کاربران خود عرضه کرده‌اند و به بینندگان این امکان را می‌دهد تا به سازندگان فیلم مبلغی به‌عنوان انعام پرداخت کنند. Alex Hofman رئیس Musical.ly و Live.ly سال گذشته در گزارشی با Mashable در این‌ باره گفت: «ما فکر می‌کنیم که برای سازندگان برتر، انگیزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری می‌تواند بسیار تشویق‌کننده باشد تا مطالب بهتر و پرمحتوا‌تر منتشر کنند». قابلیت «Super Chat» یوتیوب به‌طور آزمایشی روز پنج‌شنبه راه‌اندازی شد و آخر ماه ژانویه به‌طور گسترده در دسترس کاربران این شبکه در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3958

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد