درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27412صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 5 دی 1395 - 10:55
انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در حکمی فریدون دلیری را به عنوان رئیس روابط عمومی این شرکت منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در حکمی فریدون دلیری را به عنوان رئیس روابط عمومی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش شارا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در حکم سید نورالدین شهنازی زاده، خطاب به دلیری آمده است: «با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به سمت «رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت« منصوب می‌شوید.

نظر به اهمیت جایگاه شرکت مهندسی و توسعه نفت و لزوم ارتباط موثر و فعال با ذینفعان و اصحاب رسانه موارد ذیل مورد انتظار است:
- برنامه ریزی و اتخاذ سیاست‌های اطلاع رسانی مناسب و مداوم
- ارتقای سطح گزارش‌دهی عملکرد شرکت مهندسی و توسعه نفت
- همکاری و هماهنگی و تعامل سازنده با مجریان، مدیریت‌ها، ادارات و روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و سایر روابط عمومی‌ها
- ایجاد بانک اطلاعاتی از بازدیدها و اقدامات انجام شده پروژه‌ها (گزارش، عکس و فیلم)
- بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی به روز و مناسب (سایت، نشریه، فیلم، مطبوعات و ...)
- ارتباط و تعامل دائمی مثبت و سازنده با خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی
- به کارگیری تدابیر لازم جهت افزایش بهره‌وری با هدایت و نظارت مناسب
- ساماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد با هدف بهبود عملکرد و انجام به موقع و مناسب ماموریت‌های محوله
- تعامل پیوسته با کارکنان و انعکاس مناسب و به هنگام نیازهای آنان و پیگیری برای تحقق خواسته‌ها
- توجه ویژه به اصل تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارکنان و مراجعین محترم


از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله خواستارم.
همچنین از خدمات جناب آقای محمدجواد ظهوری، در دوران تصدی سمت موصوف تشکر و قدردانی می‌شود.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد