درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27376صفحه نخست » چهارشنبه، 1 دی 1395 - 11:48
رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه فجر
نصرالله جهانگرد از رونمایی فازهای دوم و سوم شبکه ملی اطلاعات به ترتیب در دهه فجر و روز ارتباطات سال ۱۳۹۶ خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نصرالله جهانگرد از رونمایی فازهای دوم و سوم شبکه ملی اطلاعات به ترتیب در دهه فجر و روز ارتباطات سال ۱۳۹۶ خبر داد. معاون وزیر ارتباطات به اعلام آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات پرداخت و عنوان کرد: از دیدگاه ما شبکه مانند یک انسان است که در ابتدا متولد شده، اما به تدریج اندام‌های آن رشد پیدا می‌کند بر همین اساس شبکه ملی اطلاعات اکنون ایجاد شده اما به مرور زمان تکمیل و منسجم خواهد شد. رئیس سازمان فناوری اطلاعات همچنین عنوان کرد: اکنون این شبکه در حال انجام وظایف خود است، اما در گام‌های بعدی لازم است این ساختار تقویت شود به نحوی که بتوان ظرفیتی بسیار بالاتر از ترافیک را در اختیار کاربران قرار داد.

 

جهانگرد ادامه داد: از سوی دیگر لازم است این شبکه به بخش‌های مختلف کشور مانند صنعت، خدمات، اقتصاد و فرهنگ نفوذ بیشتری پیدا کند و در کنار آن موضوعات امنیتی آن نیز مورد تفکر قرار گرفته و برای توسعه شبکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود. وی افزود: برای فاز دوم این شبکه نیز ما دقیقا می‌دانیم که قرار است چه اقداماتی انجام شود. همچنین انتظار داریم در این مرحله درباره‌ ساختار اقتصادی بخش از نظر تعرفه و هزینه‌های مربوط به بازیگران این بخش اقدامات لازم صورت گرفته و در عین حال تعادل لازم در بازار وجود داشته باشد، چرا که با توجه به افزایش تعداد بازیگران حوزه فاوا در کشور باید شرایطی فراهم شود که نوعی مدل اقتصادی داشته باشیم که در عین تعادل، تمام بازیگران احساس منفعت کنند. معاون وزیر ارتباطات در پایان به مباحث حقوقی شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: لازم است چرخه حقوقی این شبکه برای کاربران، اپراتورها، صاحبان محتوا، امنیت ملی و شهروندان محفوظ بماند. به هر صورت اکنون با تکمیل شبکه ملی اطلاعات این موارد هم اکنون در مراجع مختلف در حال پیگیری قرار دارد تا در سرویسی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد پیشرفت گام به گام را شاهد باشیم.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3938

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد