درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 15:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27344صفحه نخست » دوشنبه، 29 آذر 1395 - 01:23
فیس‌بوک تسلیم شد؛ خبرهای جعلی مهار می‌شوند
فیس‌بوک به رغم واکنش اولیه مبنی بر بی‌طرفی‌اش نسبت به خبرهای منتشر شده در این شبکه اجتماعی، به درخواست‌های گسترده عمومی تن داد و اعلام کرد خبرهای جعلی را به کمک گزارش‌های کاربران و سرویس‌های درستی‌سنجی مهار خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان زیر فشار انتقادات گسترده عمومی اعلام کرد که از همین حالا کار سرکوب و مهار خبرهای جعلی را آغاز خواهد کرد.

فیس بوک پیش از این اعلام کرده بود که قصد ندارد در جایگاه داوری بنشیند و تمایزی میان خبرهای اصیل و گزارش‌های جعلی قائل شود، اما بسیاری از متخصصان می‌گویند بی‌طرفی فیس‌بوک می‌تواند نتایج مخربی به بار بیاورد که نمونه‌ نگران‌کننده‌ای از آن در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تجربه شد.

ادم موسری، قائم‌مقام فیس‌بوک و مدیر بخش نیوز فید این کمپانی، روز پنج‌شنبه ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) در اطلاعیه‌ای نوشت: «ما معتقدیم که باید به همه امکان انعکاس صدایشان را بدهیم و نباید داور حقیقت‌سنجی باشیم، به همین خاطر محتاطانه برای حل این معضل (خبرهای جعلی) تلاش خواهیم کرد.»

استراتژی فیس‌بوک برای مقابله با خبرهای جعلی، تلفیقی است از همکاری با وب‌سایت‌ها و سرویس‌هایی که مسئولیت درستی‌سنجی خبرها را دارند و هدف قرار دادن سودهای هنگفتی که جاعلان خبر و شایعه‌سازان از انتشار و تبلیغات آنها به دست می‌آورند.

فیس‌بوک در نیوزفید گزینه‌ای قرار داده تا هر کسی بتواند خبر نادرست و جعلی را گزارش کند. با کلیک روی علامت سمت راست بالای هر پست، می‌توانید گزینه «گزارش پست» (Report post) را ببینید که به کاربران امکان هشدار دادن را می‌دهد.

گذشته از این، فیس‌بوک در همکاری با خبرگزاری‌هایی نظیر آسوشیتدپرس، ای‌بی‌سی و سرویس‌های درستی‌سنجی از جمله پوینتر و اسنوپس، اصالت خبرها و گزارش‌ها را خواهد آزمود. اگر اصالت خبری زیر سوال باشد، فیس‌بوک آن را با نشان «بحث‌برانگیز» (Disputed) به کاربران نشان خواهد داد و از اولویت انتشار آنها در نیوزفید خواهد کاست. امکان تبلیغ پست‌های بحث‌برانگیز هم سلب خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد