درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 14:38   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27338صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 آذر 1395 - 13:04
دانشکده خبر آماده برگزاری دوره‌های تخصصی برای روابط عمومی
رئیس دانشکده خبر شیراز گفت: دانشکده خبر آماده برگزاری دوره‌های تخصصی روابط عمومی و سایر دوره‌های مرتبط با حوزه رسانه ویژه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمود شاکر در حاشیه اجرای طرح کاربینی دانشجویان رشته‌های کاردانی و کارشناسی روابط عمومی دانشکده خبر شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح کاربینی دانشجویان روابط عمومی با حضور محمدهادی مشفق  از استادان موفق و جوان این دانشکده، در چند روز گذشته برگزار و در آن دانشجویان با بازدیدهای میدانی از واحدهای روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی در شهر شیراز با اصول روابط عمومی آشنا شدند .

شاکر گفت: بازدید دانشجویان دانشکده خبر شیراز از روابط عمومی‌ اداره‌ها و نهادهای اجرایی در قالب درس کاربینی،در ترم‌های مختلف با حضور مدرسان دانشکده برگزار می‌شود  و در آن دانشجویان به صورت عملی با فعالیت روابط عمومی آشنا می‌شوند .

وی بیان کرد: هدف اصلی دانشکده خبر تربیت نیروهای حرفه‌ای و کارشناس در حوزه روابط عمومی است و این مهم نیز در راستای رسالت اصلی دانشگاه جامع علمی کاربری مبنی بر مهارت آموزی اتفاق می‌افتد.

شاکر خاطرنشان کرد: موضوع مهارت آموزی در کنار دروس تئوری یک اصل جدی و اساسی در دانشکده خبر شیراز است و این مهم با جدیت تمام در حال پیگیری و برنامه‌ریزی است .

رئیس دانشکده خبر شیراز با بیان اینکه بازدیدهای میدانی دانشجویان روابط عمومی این دانشکده تاثیر بسزایی در تعامل این دانشکده با سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی دارد تصریح کرد: در این راستا نیز دانشکده خبر نیز آماده برگزاری دوره‌های تخصصی روابط عمومی و سایر دوره‌های مرتبط با حوزه رسانه ویژه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است .

شاکر گفت: با ظرفیت‌های بسیار مناسبی که در دانشکده خبر شیراز موجود است، فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، مسئولیت‌ خطیر روابط عمومی در برخی دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را بر عهده دارند که این برای دانشکده خبر جای بسی افتخار است .

وی بیان کرد: دانشکده خبر شیراز امروز آماده هرگونه همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی در برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و همایش‌های تخصصی در حوزه روابط عمومی و رسانه است .

محمد هادی مشفق استاد رشته روابط عمومی و گرافیک دانشکده خبر شیراز  نیز  اظهار داشت: بیش از 30 نفر از دانشجویان رشته کارشناسی روابط عمومی دانشکده خبر شیراز به منظور آشنایی با فعالیت‌های روابط عمومی از سازمان‌های آتش نشانی ، مخابرات استان فارس و اداره کل راه و شهرسازی بازدید کردند .

مشفق  با اشاره به اینکه در دنیای معاصر اطلاع‌رسانی دارای پیچیدگی های فراوانی است، اظهار داشت: در تعریف قدیمی روابط‌عمومی می‌گفتند روابط عمومی چشم و گوش و زبان سازمان باید باشد اما امروزه روابط عمومی قلب تپنده سازمان می‌دانند .

استاد جوان دانشکده خبر شیراز با اشاره به 150 تکنیک و ابزار مورد استفاده در روابط عمومی‌ها بیان کرد: تهیه گزارش‌های تحلیلی از مخاطب، نیازسنجی، مخاطب شناسی، تحلیل محتوای مطبوعات، رادیو، تلویزیون، اینترنت و تحلیل گفتمان بخشی از این تکنیک‌ها هستند .

مشفق با بیان اینکه هنر روابط عمومی، یافتن رمز نفوذ در دلهاست، خاطرنشان کرد: روابط عمومی بر سه محور اصلی آگاه‌سازی، اعتماد و مشارک آفرینی و تبادل اندیشه گام بر می‌دارد .

به گزارش تسنیم،در حال حاضر حدود یک‌هزار دانشجو در رشته‌های فعال در دانشکده خبر شیراز از جمله روابط عمومی، خبرنگاری، مترجمی زبان آثار دیداری و شنیداری، گرافیک، مدیریت تبلیغات فرهنگی، عکاسی حرفه‌ای، عکاسی خبری و عکاسی مد و پوشاک مشغول تحصیل هستند .

 

منبع: تبیان

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد