درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27138صفحه نخست » یکشنبه، 14 آذر 1395 - 11:20
8نکته برای افزایش فوری مخاطبان در اینستاگرام (قسمت اول)
اپلیکیشن اشتراک عکس اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی موجود در جهان محسوب می شود. این شبکه اجتماعی تصویری ظرفیت های بسیار زیادی را برای جلب توجه مخاطبان در اختیار شما قرار می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اپلیکیشن اشتراک عکس اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی موجود در جهان محسوب می شود. این شبکه اجتماعی تصویری ظرفیت های بسیار زیادی را برای جلب توجه مخاطبان در اختیار شما قرار می دهد. به همین منظور جلب توجه مخاطبان و افزایش تعداد آنها برای برندها، شرکت های تجاری و افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در همین راستا بسیاری از افراد هستند که موفق شده اند با استفاده از روش های مختلف در مدت زمان کوتاهی تعداد دنبال کنندگان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. برای نمونه اکانتی در اینستاگرام وجود دارد که به دلیل ارسال پست ها و تصاویر خنده دار مخاطبان خود را می خنداند و به همین دلیل موفق شده است تا در یک بازه زمانی کوتاه مدت تعداد مخاطبان خود را افزایش داده و تعداد آنها را به 227 هزار نفر برساند!

در ادامه هشت نکته ای را که می تواند به شما در زمینه افزایش تعداد دنبال کنندگان تان کمک کند ذکر می کنیم تا با استفاده از آنها در مدت زمان کوتاهی بتوانید به میزان قابل توجهی بر مخاطبان خود بیفزایید.

1- یک موضوع را انتخاب کرده و دیگر آن را تغییر ندهید

میلیون ها حساب کاربری در شبکه اینستاگرام وجود دارد. برای متفاوت بودن از سایرین و جلب نظر کاربران باید بررسی کنید که چه چیزی می تواند اکانت شما را از سایرین متمایز سازد.

به عنوان مثال استفاده از تصاویری که عبارت های حکمت آموز در آن درج شده است یا ارسال تصاویری که به مخاطبان درمورد بهداشت فردی شان توصیه های کاربردی می کند از جمله راه هایی است که با استفاده از آنها می توانید توجه کاربران را جلب کرده و بر تعداد مخاطبان خود بیفزایید.

به عنوان مثال برخی کاربران یک هدف خاص را دنبال می کنند و سعی دارند با ارسال هر پست مخاطبان را بخندانند یا نکته ای آموزنده را به آنها گوشزد کنند. به یاد داشته باشید که فعالیت شما در حساب کاربری تان باید مستمر و مداوم باشد تا بتوانید اعتماد مخاطبان تان را جلب کرده و آنان را به همراهی با خود تشویق کنید.

2- فاصله زمانی ارسال پست ها را تنظیم کنید

چنانچه قصد دارید فعالیت مداوم و مستمر در اینستاگرام داشته باشید، باید دست کم روزی یک پست ارسال کنید. به یاد داشته باشید که چنانچه برای مدت طولانی پستی ارسال نکنید قادر به افزایش تعداد مخاطبان تان نخواهید بود.دنبال کنندگان شما به دنبال پست های جدید شما هستند بنابراین بهتر است آنها را منتظر نگه ندارید.

اغلب افرادی که فعالیت مستمری در اینستاگرام دارند به محض ارسال یک پست 300 کامنت از سوی دنبال کنندگان شان دریافت می کنند. مخاطبان تان در 95درصد از این کامنت ها دوستان خود را تگ می کنند که این موضوع می تواند منجر به افزایش تعداد مخاطبان شما شود.

3- از هشتگ های پرطرفدار و پرتکرار استفاده کنید

با توجه به الگوریتم جدیدی که در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد، هشتگ های پرتکرار و پرطرفدار بسیار مهم و ارزشمند شده اند. شما باید برای شناسایی هشتگ های مفید، تمامی هشتگ های موجود را مورد تحقیق و بررسی قرار دهید و آنهایی را که برای مخاطبان شما مفید بوده و به زمینه فعالیت تان مرتبط است انتخاب کنید. شما می توانید زیر هر پست خود از 30 هشتگ پرطرفدار و مرتبط با موضوع موردنظرتان استفاده کنید.

شما می توانید لیستی از هشتگ های موردنظرتان را تهیه کرده و هربار که پست جدیدی ارسال می کنید این هشتگ ها را نیز زیر پست ارسالی تان کپی کنید.

4- استفاده از قابلیت geotag اینستاگرام

 

عکس های ارسالی تان را ژئوتگ کنید. به این معنی که مکانی را که در آن قرار دارید یا مخاطبان شما در آن منطقه حضور دارند را به هنگام ارسال پست جدید ذکر کنید. به عنوان مثال چنانچه عکسی از ساختمان پارلمان بریتانیا را ارسال می کنید باید شهر لندن یا منطقه وست مینیستر را ژئوتگ کنید.

در صورت استفاده شما از این ویژگی، افرادی که در آن منطقه حضور دارند می توانند با جست وجوی ژئوتگ های لندن یا وست مینیستر عکس ارسالی شما را مشاهده کرده و در صورت لزوم حساب کاربری اینستاگرام شما را برای مشاهده دیگر عکس های ارسالی از سوی شما دنبال کنند.

ادامه دارد...

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد