درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 07:21   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27105صفحه نخست » شنبه، 13 آذر 1395 - 11:45
اعلام ضوابط توزیع آرم ترافیک ویژه رسانه‌ها
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای، ضوابط توزیع آرم طرح ترافیک رسانه ها در سال 96 را اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این اطلاعیه آمده است :
-
اعطای سهیمه روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری، مانند سالهای گذشته مستقیما از طریق شهرداری انجام می شود .
-
سهمیه طراح ترافیک هر نشریه به صورت زیر محاسبه می شود :
-
امتیاز کیفی × نظم در انتشار × عدد پایه برای دوره انتشار
- عدد پایه برای هفته نامه، دو هفته نامه و ماهنامه به ترتیب 5 و 3 و 2 سهمیه است؛ مشروط به آن که حداقل 6 ماه از انتشار نشریه گذشته باشد .
-
نظم در انتشار، نسبت تعداد شماره اعلام وصول شده به تعداد شماره قابل انتظار (مطابق پروانه انتشار) در شش ماه اخیر است .
-
نتیجه محاسبه، به عددی بدون اعشار و نزدیک به عدد اصلی، تبدیل می شود .
-
چنانچه دفتر مرکزی نشریه (مندرج در پروانه دارای اعتبار دفتر رسانه یا پروانه دفتر رسانه که تاریخ آن منقضی نشده باشد) در داخل محدوده اصلی طرح ترافیک واقع باشد، یک سهمیه اضافه می شود .
-
چنانچه همکاران بیمه ای نشریه به تعدادی باشند که یارانه بیمه به نشریه تعلق بگیرد، یک سهمیه اضافه می شود .
-
به سهمیه نشریاتی که موضوع آنها موارد حمایتی بسته 95 است، یک عدد افزوده می شود .
-
به دو ماهنامه ها و فصلنامه ها به شرطی، یک سهمیه تعلق می گیرد که امتیاز کیفی آنها بالاتر از 80 باشد و به طور منظم منتشر شده باشند و حداقل 300 مشترک (در طرح اشتراک) داشته باشند .
-
به روزنامه ها و هفته نامه هایی که شهر تهران در گستره مصوب آنها نیست یا دفتر مرکزی آنها در تهران واقع نیست سهمیه ای تعلق نمی گیرد مگر آن که پروانه دفتر نمایندگی تهران داشته باشند و ضمنا امتیاز کیفی آنها بیش از 75 باشد .
-
تخلفات از مشخصات پروانه ای، انتشار ویژه نامه های غیرقانونی و نداشتن فهرست بیمه (برای نشریات مشمول) سهمیه نشریه را منتفی می کند .
-
سهمیه نشریات دولتی یا متعلق به بخش عمومی، مشروط به مازاد ماندن از کل سهمیه ها است .
-
درخواست ها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع رسانه های کشور، از زمان باز شدن سایت شهرداری و دریافت کد رهگیری (tehran.ir) ، پذیرش می شود.(مهلت ثبت درخواست یکماه بعد از باز شدن سایت شهرداری )
-
چنانچه سهمیه اعلامی شهرداری برای نشریات کمتر از مجموع درخواست ها باشد، همه درخواست ها تسهیم به نسبت می شوند .
-
در راستای شفافیت، فهرست نهایی بعد از دریافت طرح، به تفکیک نام نشریه، نام مالک، نوع و مدل خودرو منتشر می‌‌شود .

 

منبع: معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد