درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 07:49   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27093صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 آذر 1395 - 13:46
استاندار: مدیران وظیفه روابط عمومی ها را در حد تبلیغات در نظر نگیرند
استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نباید وظیفه و مسئولیت روابط عمومی ها را در حد تبلیغات درنظر بگیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد رضا صالحی در شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی ها همچون دم و بازدم در یک سازمان است، اظهار کرد: تبلیغات بخش کوچکی از وظایف روابط عمومی هاست و  مهمتر از آن روابط عمومی ها باید در تصمیمات و برنامه ریزی های راهبردی دستگاه ها مسئولیت داشته باشند.

وی گفت: روابط عمومی ها باید در سطح بالای تصمیم گیری و تصمیم سازی های دستگاه ها حضور داشته باشند.

صالحی افزود: مدیران باید در بالاترین سطح تصمیم گیری ها و جلساتی که برای برنامه ریزی های راهبردی دستگاه خود برگزار می کنند مسئولان روابط عمومی ها را شرکت دهند.

وی با تاکید بر پرداختن روابط عمومی ها به اندیشه ورزی انتقادی ادامه داد: روابط عمومی ها باید نقاط ضعف و قدرت دستگاه ها را شناسایی و به مدیران منعکس و پس از رفع مشکلات دوباره به مخاطبان منتقل کنند.

وی دسته بندی اطلاعات را از وظایف دیگر روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها وظیفه دارند اطلاعات را به طور طبقه بندی شده برای مدیر دستگاه، کارکنان، مخاطبان دستگاه و مردم عادی دسته بندی و به روز کنند و برای بهره برداری در اختیار آن ها قرار دهند.

افکار سنجی، نیاز سنجی و نظر سنجی از جمله ابزار دیگر روابط عمومی ها بود که استاندار از آن ها به عنوان ابزاری در اختیار روابط عمومی ها نام برد که باید برای برنامه ریزی های دستگاه اجرایی استفاده شوند.

نماینده عالی دولت در استان درباره وظایف روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در انتخابات پیش رو نیز اظهار کرد: روابط عمومی ها در آستانه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری نقش بسیار با اهمیت و موثر دارند که اجرای قانون و حرکت در مسیر قانون و منویات مقام معظم رهبری مهمترین آن هاست و باید بدان عمل کنند.

 

 منبع ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد