درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 14:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27089صفحه نخست » سه شنبه، 9 آذر 1395 - 09:00
فرم ثبت‌نام انجمن پیشکسوتان مطبوعات منتشر شد
فرم ثبت‌نام انجمن پیشکسوتان مطبوعات پس دو سال تلاش برای تاسیس این انجمن، ضمن دعوت از پیشکسوتان عرصه رسانه، منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، انجمن پیشکسوتان مطبوعات پس از دو سال تلاش پس راه‌اندازی این انجمن  فرم ثبت‌نام اعضا را بر روی سایت رسمی انجمن پیشکسوتان مطبوعات  قرار دادند .

اعضای هیات موسس انجمن پیشکسوتان مطبوعات عبارتند از: محمد بلوری، بهروز بهزادی، علی‌اکبر قاضی‌زاده، هوشنگ اعلم، رضا قوی‌فکر، ابراهیم رستمیان، مسعود شهامی‌پور، مسعود مهاجر و مرتضی شادمانی.

ایجاد فضا برای دیدار پیشکسوتانی که بیش از ۵۰ سال عمر دارند و بیش از ۳۰ سال است که در عرصه مطبوعات تلاش کرده‌اند، برگزاری جلسات تاریخ شفاهی مطبوعات، انتقال تجربه از پیشکسوتان به نسل‌ جدید روزنامه‌نگاران، ارتباط پیشکسوتان با دانشکده‌های روزنامه‌نگاری و همچنین کمک به تاریخ روزنامه‌نگاری از جمله اهداف اصلی تاسیس انجمن پیشکسوتان روزنامه‌نگاری عنوان شده است .  

به گفته رضا قوی‌فکر - سخنگوی انجمن پیشکسوتان مطبوعات -  این انجمن دستوری، دولتی و سیاسی نیست و زمینه آن صرفاً اجتماعی، فرهنگی و روزنامه‌نگاری عنوان شده است .

در متن دعوت‌نامه ثبت‌نام اعضای انجمن پیشکسوتان مطبوعات آمده است :

»یاران قدیمی مطبوعات

با درودهای بسیار به آگاهی می‌رساند بالاخره پس از حدود دوسال تلاش پیگیر و برپایی جلسات متعدد، بحث و تبادل نظر، تهیه پیش‌نویس انجمن پیشکسوتان مطبوعات و معرفی این انجمن از طریق جلسات مطبوعاتی و گفت‌وگوهای دوستان عضو هیات موسس انجمن در رسانه‌های مختلف با عنایت پروردگار هم اکنون فرم‌ پیش‌ثبت‌نام اعضای واجد شرایط برای برگزاری مجمع عمومی، بررسی پیش‌نویس اساسنامه انجمن و در نهایت برپایی انتخابات هیات مدیره انجمن پیشکسوتان مطبوعات آماده شده است

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد