درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 07:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27065صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 7 آذر 1395 - 10:27
سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 96 منتشر می شود
سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1396)، هفتمین شماره از آن توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در قطع خشتی با طراحی خوب و نفیس به صورت کاملا تخصصی در حوزه روابط عمومی منتشر می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1396هفتمین شماره از آن توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در قطع خشتی با طراحی خوب و نفیس به صورت کاملا تخصصی در حوزه روابط عمومی منتشر می شود.

مشخصات سالنامه
در این سالنامه مخاطب با کامل ترین روزنگار و وقایع، مناسبت ها و رویدادهای حوزه روابط عمومی مواجه می شود که منطبق بر دانایی محوری بوده و با رویکردی آموزشی به ارایه نکات کاربردی و موردنیاز اعضای خانواده روابط عمومی کشور پرداخته شده است.

محتوای سالنامه تخصصی روابط عمومی1396
«چراغ راه» سالنامه در برگیرنده سخنان ائمه، بزرگان، اساتید و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی است که منتقل کننده اندیشه ها و پیام هایی کوتاه اما گیرا در حوزه وسیع روابط عمومی می باشد. در بخش «روزنگار» به صورت تیتروار به وقایعی که در سال های گذشته در حیطه روابط عمومی ها از جمله نشست ها، قوانین، تولد بزرگان و ... اشاره می کند.

اگر به دنبال متن آیین نامه ها، بخشنامه ها، آشنایی با کتاب های روابط عمومی در سال های دور، بررسی همایش ها و جشنواره ها و به طور کل اطلاعاتی از رویدادهای مهم روابط عمومی هستیم باید «در تاریخ» جستجو کنیم.

در بخش پایانی سالنامه به معرفی تازه ترین کتاب های روابط عمومی که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی به چاپ رسیده است.

به طور کل می توان گفت: سالنامه دارای مطالب و بحث های آموزشی، پژوهشی در قالب اطلاع رسانی جهت رساندن پیام های روابط عمومی ایران و جهان است.

برخی محتوای دیگر سالنامه بشرح زیر است:
- روزنگار روابط عمومی ایران
- روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان
- آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی
- چکیده ای از مهم ترین اندیشه های روابط عمومی
- ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"
- معرفی تازه های نشر در سال 1396
- مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان
- ارائه مطالب پژوهشی در قالب اطلاع رسانی

سالنامه تخصصی روابط عمومی با مطالب آموزشی و کاربردی که دارد، می تواند سالیان سال به عنوان کتابی مرجع در حیطه دانش روابط عمومی از آن بهره جست.

نشانی پخش
تلفن: 88617576-88617577
نمابر: 88602308 تلفن همراه: 09121938419

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد