درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27058صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 7 آذر 1395 - 13:47
جایگاه روابط عمومی در تصمیم گیری و تصمیم سازی ادارات دیده شود
استاندار خراسان شمالی گفت: حضور روابط عمومی ها در تصمیم گیری و تصمیم سازی و مباحث مرتبط با دستگاه های اجرایی و ادارات ضرورت دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا صالحی صبح یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با اشاره به جایگاه والای روابط عمومی ها اظهار کرد: حضور روابط عمومی ها در سطح تصمیم گیری و تصمیم سازی و مباحث مرتبط با دستگاه های اجرایی و ادارات ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی جزو هنر هشتم دنیا مطرح است، گفت: مدیران جایگاه روابط عمومی ها با تبلیغات مقایسه نکنند چراکه تبلیغات تنها بخش کوچکی از وظایف آنها است.

صالحی افزود: با انجام درست اقدامات و برنامه های روابط عمومی ها، دستگاه اجرایی نیز پابرجا و استوار است.

وی گفت: شفاف سازی مطالب، نحوه پردازش به اندیشه ورزی و انتقاد، پرداختن به نقاط قوت و ضعف دستگاه، اطلاع رسانی به مخاطبان و ... بخشی از وظایف روابط عمومی است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید به روز باشند، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید به تمام مسایل روز تسلط داشته باشند تا بهتر بتوانند وظایف خود را پیش ببرند.

وی گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از این پس شکل جدیدی خواهد گرفت و باتوجه به تغییرات، انفجار اطلاعات و تحول در درخواست و نیازها اقدامات را انجام می دهند.

صالحی افزود: پژوهش، نیازسنجی و ابزار سنجی لازمه کار روابط عمومی ها است.

وی اشتغال را یکی از مهم ترین دغدغه های استان عنوان کرد و گفت: روابط ها در حوزه و مباحث کاری مرتبط با خود می توانند در رفع این دغدغه نقش مهمی داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: به منظور پیشبرد بهتر برنامه ها و رفع مشکلات مدیران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان باید هماهنگی و انسجام بیشتری داشته باشند.

 

منبع: نسیم امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد