درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 05:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27044صفحه نخست » دوشنبه، 8 آذر 1395 - 22:30
آیین‌نامه تضمین سرمایه‌گذاری برای پیام‌رسان‌های داخلی
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، از تدوین آیین‌نامه تضمین سرمایه‌گذاری برای فعالیت پیام‌رسان‌های داخلی در مرکز ملی فضای مجازی خبر داد و گفت: این آیین‌نامه در نوبت تصویب قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، از تدوین آیین‌نامه تضمین سرمایه‌گذاری برای فعالیت پیام‌رسان‌های داخلی در مرکز ملی فضای مجازی خبر داد و گفت: این آیین‌نامه در نوبت تصویب قرار دارد. به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو سلجوقی با بیان اینکه ظرفیت فعالیت پیام‏رسان‌های داخلی با توانایی میزبانی تعداد زیاد در داخل کشور وجود دارد اظهار کرد: کما اینکه تاکنون نیز چند تجربه در این خصوص تحقق ‏یافته است، اما مهم این است که در طراحی آن نیاز جامعه در نظر گرفته شود که راز ماندگاری هر نرم‏افزاری است.

 

وی مهم‏ترین چالش این پیام‏رسان‏ها را نگرانی از سرمایه‏گذاری عنوان کرد و گفت: برای رفع این نگرانی، مصوبه‏ای از سوی شورای‌عالی فضای مجازی آماده‏ شده است که تضمین‏کننده سرمایه بوده و به نظر می‏رسد با تصویب آن مشکل دیگری وجود نداشته باشد یا با مشکلات کمتری مواجه باشیم. سلجوقی در مورد اعتمادسازی و حفظ امنیت اطلاعات سرمایه‌گذاری در این بخش افزود: شبکه‏های اجتماعی طبق قوانین و مقررات موظف نیستند اطلاعات را در اختیار کسی قرار دهند، مگر با حکم قانون که تنها در صورت وقوع جرم اجباری است. کاربران هم باید بیاموزند در شبکه‏های اجتماعی داخلی و غیربومی از ارائه اطلاعات شخصی پرهیز کنند.

سلجوقی با اشاره به درنظر گرفتن مدل‌های حمایتی برای شرکت‌های نوپا و بزرگ از جمله حضور در بازار بورس، گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار کشور در خصوص امکان فروش سهام از سوی شرکت‌های کوچک و متوسط فعال‏شده و اکنون این فرصت از طریق فرابورس مهیا است و شرکت‌ها می‌توانند در قالب سهامی عام در این زمینه اقدام کنند. البته برخی مشکلات وجود دارد و باید سازمان بورس همانند ترکیه و کره‌جنوبی مجوز فروش سهام به شرکت‌هایی که در قالب سهامی خاص تاسیس‏ شده‏اند را نیز بدهد. وی تاکید کرد: در ایران هنوز شرکت‌هایی که با خرید شرکت‌های کوچک‌تر خودشان را بزرگ کنند، نداریم اما اگر بخواهند پایدار بمانند باید حرکت کنند؛ چراکه با تزریق منابع دولتی نمی‏توان فناوری را زنده نگه داشت، بلکه فناوری باید با اقتصاد زنده بماند. رئیس شورای راهبری طرح جویشگر بومی ادامه داد: گوگل در حال حاضر، بیش از ۷۰ خدمت ارائه می‏دهد و در یک مرحله به این توانایی نرسیده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3921

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد