درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:39   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27017صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 آذر 1395 - 09:35
شرکت روابط عمومی KPR
هدف KPR معرفی محصولات جدید SEIKO و توسعه و ترویج این محصولات هم از طریق رسانه‌های متفاوت و هم از طریق استفاده از آخرین تکنیک‌های تبلیغاتی اینترنت می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت KPR یک شرکتی با روابط عمومی پیشرفته و بازاریابی استراتژیک می‌باشد که در سال 1976 برای گسترش و معرفی شرکت‌ها در زمینه‌های کامپیوتر،‌الکترونیک و بیوتکنولوژی، تاسیس شده و محصولات و خدمات توسط این شرکت‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. حسن شهرت شرکت KPR به خاطر کارآیی فنی بسیار بالا در زمینه تجارت می‌باشد. دیوید کای مؤسس شرکت، قبل از آن‌که مؤسس شرکت باشد یک مهندس و سردبیر موفق مجله الکترونیک بوده است. برای اطلاعات بیشتر به آدرس WWW.kprinc.com سری بزنید.


شرکت آمریکایی SEIKO Instruments ، توزیع کننده اجزاء الکترونیکی، شرکت KPR را به عنوان مشاوره روابط عمومی برگزید.


شرکت مزبور برای توسعه و خریدوفروش بیش از 100 محصول الکترونیکی مصرفی و صنعتی پیشرفته خود در ایالات متحده و جاهای دیگر دنیا، از کارشناسان خبره خود در قسمت مهندسی دقیق طراحی مینیاتوری (ریزسازی) و ساخت کیفی،‌استفاده می نمود. این محصولات با یک هدف در کنار هم طبقه بندی می‌شوند یعنی «تکنولوژی بزرگ در بسته‌بندی‌های کوچک».


محصولات این شرکت شامل انواع مختلفی از نمایشگرهای LCD برای کاربردهای متفاوت می‌باشد. این گونه‌ها از الفبایی تک‌خطی گرفته تا الفبایی چندخطی، نشانه‌ای گرافیکی، شامل مدل‌هایی با چراغ‌های دیودی EL و LED می‌باشد.


هدف KPR معرفی محصولات جدید SEIKO و توسعه و ترویج این محصولات هم از طریق رسانه‌های متفاوت و هم از طریق استفاده از آخرین تکنیک‌های تبلیغاتی اینترنت می‌باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد