درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26925صفحه نخست » شنبه، 29 آبان 1395 - 12:02
کسب درآمد 25درصد آمریکایی‌ها از اقتصاد گیگی
یک چهارم مردم آمریکا در سال گذشته به طریقی از اقتصاد گیگی (GIG Economy) درآمد کسب کرده‌اند. بنابرگزارش جدید مرکز تحقیقاتیPew، 24 درصد افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند، از طریق پلت‌فرم‌های دیجیتالی و آنلاین درآمد کسب کرده بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یک چهارم مردم آمریکا در سال گذشته به طریقی از اقتصاد گیگی (GIG Economy) درآمد کسب کرده‌اند. بنابرگزارش جدید مرکز تحقیقاتیPew، 24 درصد افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند، از طریق پلت‌فرم‌های دیجیتالی و آنلاین درآمد کسب کرده بودند. از این بخش، 8 درصد با انجام دادن کار و وظایف خاصی مثلا برای «Uber» به درآمد رسیده بودند، 18 درصد افراد نیز از طریق فروش اجناس به‌صورت آنلاین و تنها یک درصد افراد از طریق به اشتراک‌گذاری منزل خود از طریق وب‌سایت «Airbnb» درآمد کسب کرده بودند. با توجه به گزارش مرکز «Kinsey Report»، در ماه اکتبر بین 20تا 30 درصد افراد مجاز به کار در آمریکا، به نحوی در «اقتصاد گیگ» فعالیت خواهند کرد. هردو گزارش مطرح شده از بازسازی اقتصاد آمریکا از طریق «اقتصاد گیگ» خبر می‌دهند.

 

مرکز تحقیقاتی «Pew» در ماه جولای و آگوست از 4500فرد بالغ در این زمینه نظرسنجی کرد. از 8 درصد افرادی که از طریق کار فیزیکی در این روش کسب درآمد کرده بودند، 5 درصد آنها از طریق آمارگیری آنلاین، 2 درصد از طریق رانندگی و باقی مانده از طریق خدمات نظافتی و خریداری به درآمد رسیده بودند. کسب درآمد از طریق انجام کارهای فیزیکی بیشتر از سوی افراد سیاه‌پوست، مردم اهل آمریکای لاتین و افراد نوجوان انجام گرفته بود. 60 درصد این افراد درآمد خود از این طریق را منبع مخارج روزانه خود قرار داده بودند در حالی که تنها 20 درصد افرادی که به‌صورت آنلاین کار می‌کردند، چنین تفکری داشتند. فروش اجناس به‌صورت آنلاین عموما از سوی افراد سفید‌پوست و افراد مسن‌تر انجام گرفته بود. 26 درصد افرادی که از این طریق درآمد کسب می‌کردند، خود را کارمند مراکزی که برایشان کار می‌کردند، می‌دانستند که وجه تمایز قابل توجهی برای «Uber» و دیگر شرکت‌های فعال در این زمینه به حساب می‌آید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3915

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد