درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 08:51   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26867صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 25 آبان 1395 - 12:33
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی: روابط عمومی یک سیستم مدیریت نهاد است
گردهمایی کارشناسان روابط عمومی های آموزش و پرورش مناطق استان مرکزی روز گذشته با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گردهمایی کارشناسان روابط عمومی های آموزش و پرورش مناطق استان مرکزی روز گذشته با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان محلات مجتبی حیدری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در جمع روابط عمومی های مناطق آموزش و پرورش استان با تاکید بر نقش کلیدی و اثر بخش روابط عمومی ها در سازمان اذعان داشت:روابط عمومی در یک سازمان و نهاد قلب آن سیستم محسوب می شود و اولین و مهمترین هدف آن ایجاد ارتباط بین سازمان و مخاطب می باشد که کانال ارتباطی بین سیستمی بر عهده روابط عمومی گذاشته شده است.

حیدری در این گردهمایی ضمن قدردانی از روابط عمومی‌ها اذعان داشت : یکی از وظایف اساسی و مهم روابط عمومی، تهیه و انعکاس به هنگام اخبار و رویدادها است تا از این طریق ضمن فرهنگ‌سازی و انتقال اهداف و برنامه‌های دستگاه مربوط، مخاطبان را در جریان رخدادهای آن سازمان قرار دهند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های خبری آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف و در همه حوزه‌ها بیان داشت: هرگونه توفیقی در آموزش و پرورش به دست آید نقطه عطف آن در فرآیند یاددهی و یادگیری است .

سعید ستوده نژاد رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در این گردهمایی، روابط عمومی‌ها را بازوان توانمند دستگاه‌های اجرایی دانست که نقش بسزایی در انعکاس فعالیت‌های هر سازمان دارند.

ستوده نژاد با تأکید بر خلاقیت و تولید اندیشه‌های نو به عنوان یک ویژگی لازم برای روابط عمومی‌ها اذعان داشت :این همایش با هدف تبادل اطلاعات بین روابط عمومی‌های آموزش و پرورش استان و ارتقاء سطح دانش خبرنگاری ایشان برگزار شد.

گفتنی است: در ابتدای این گردهمایی کارگاه آموزشی خبرنویسی توسط دکتر مهدی حیدری مدرس رشته روابط عمومی دانشگاه‌های استان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد