درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26699صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 17 آبان 1395 - 12:21
نشریه شماره 100 «روابط عمومی»
نشریه شماره 100 «روابط عمومی» منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نشریه شماره 100  «روابط عمومی» منتشر شد.

سخن نخست «صد شماره با شما».....................................................................................................جواد قاسمی

بحث، رضایت مندی مشتری است............................................................................... دکتر طبا طبایی (نشست 191)

ضرورت تغییر رویکرد اطلاع رسانی................................................................................دکتر پیش نمازی (نشست 190)

آیین نکوداشت پدر علم ارتباطات ایران......................................................................روابط عمومی منطقه ی 5 شهرداری

تفکر استراتژیک، روابط عمومی و بازی مارش مالو .....................................................میرزا بابا مطهری نژاد (نشست 189)

مسیر مردم محوری، از روابط عمومی می گذرد......................................................................گفتگو با دکتر عباس زادگان

موقعیت علوم شناختی در ایران و جهان......................................................................................دکتر سید کمال خرازی

تخصص و آموزش در روابط عمومی حرف اول را می زند.....................................................................دکتر گیتا علی آبادی

روابط عمومی باید مدافع منافع عموم باشد..........................................................................یادواره ی دکتر حمید نطقی

نقش رسانه در الگوسازی................................................................................................................فیروزه عسگری

ماهنامه ی روابط عمومی در یک نگاه.......................................................................................یاد داشت مدیر مسوول

مولفه های اصلی روابط عمومی آینده َگرا .............................................................................................مهدی باقریان

رسالت جهانی روابط عمومی و انتخابات 23 ژوئن انگلیس......................................................................مجید میرشکار

چگونه یک روابط عمومی منزوی می شود...............................................................................ابراهیم رستمیان مقدم

روابط عمومی ایده آل ..........................................................................................................................حمید نجف

نقاب افراد در شبکه های اجتماعی........................................................................................ دکتر اسماعیل قدیمی

روابط عمومی توسعه بخش چیست؟...........................................................................................دکتر احمد ایله ای

واقعیت ها را آن طور که هست، منعکس کنیم................................................................. حجت الاسلام محسن قمی

پیام رییس انجمن جهانی ارتباطات..................................................................................پروفسور یحیی کمالی پور

تاملی در اهمیت روابط عمومی توسعه یافته.........................................................................محمد مهدی فتوره چی

تافلر کمک می کند در دنیای پر خشونت مایوس نشویم......................................................دکتر شهین دخت خوارزمی

دکتر معتمد نژاد؛ همیشه استاد، همیشه ماندگار............................................................................وحید معتمد نژاد

مدیریت روابط عمومی یا روابط عمومی مدیریت..............................................................................دکتر مهری رفعتی

سه گانه ی «کتابی»، «نطقی» و « روابط عمومی».....................................................................دکتر حسین افخمی

نگاه تافلر نگرانی از آینده را کم می کند......................................................................................دکتر هادی خانیکی

روابط عمومی و بازاریابی اجتماعی.....................................................................................................علی فروزفر

روابط عمومی؛ کنشگری فعال ....................................................................................گفتگو با سید قاسم بی نیاز

مرحوم محمد ملازم مصداق بارز مدیریت جهادی.................................................................................شاهد ملازم

سکوت سازمانی و استراتژی روابط عمومی.............................................................................حمید شکری خانقاه

کاربرد آگاهانه ی اطلاعات.........................................................................................................قربانعلی تنگشیر

یادگیری مهارت های ارتباطی.......................................................................................................سارا عسکرنیا

روابط عمومی ارزش آفرین.......................................................................................................سعید فیلسوفیان

توان مندی روابط عمومی در کاهش فاصله ی دولت و مردم...........................................................امیرعباس تقی پور

اهمیت احترام به استقلال روابط عمومی ها.....................................................................................رضا جعفرزاده

 

منبع: تبیان

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد