درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26595صفحه نخست » چهارشنبه، 12 آبان 1395 - 10:47
دعوای گوگل و مایکروسافت بر سر افشای نقص ویندوز
شرکت‌های فناوری گوگل و مایکروسافت بر سر افشای نقص‌های یکدیگر با هم درگیر شدند. گوگل پس از اتمام اولتیماتوم 10 روزه‌اش در مورد افشای عمومی نقص‌های مایکروسافت، یک باگ مهم را در ویندوز آشکار کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت‌های فناوری گوگل و مایکروسافت بر سر افشای نقص‌های یکدیگر با هم درگیر شدند. گوگل پس از اتمام اولتیماتوم 10 روزه‌اش در مورد افشای عمومی نقص‌های مایکروسافت، یک باگ مهم را در ویندوز آشکار کرد. این شرکت از آسیب‌پذیری «صفر روزه» (Zero-day) ویندوز در وبلاگ امنیتی خود خبر داد و اعلام کرد که مایکروسافت هنوز راه‌حلی برای این مشکل پیدا نکرده و همچنین هیچ راهنمایی در مورد این نقص نرم‌افزاری ارائه نکرده است.

 

حمله «صفر روزه» یا حمله «روز صفر» یک حمله یا تهدید رایانه‌ای است که از یک آسیب‌پذیری در یک نرم‌افزار کاربردی که تا پیش از آن ناشناخته بوده، بهره‌جویی می‌کند. گوگل در بیانیه خود اظهار کرد: این آسیب‌پذیری به‌طور خاصی دارای اهمیت است زیرا ما می‌دانیم که به‌طور فعال مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. این مشکل به هکرها اجازه می‌دهد توسط یک سیستم Win32k.sys از یک باگ در هسته ویندوز بهره گرفته و از جعبه شنی امنیتی(sandbox) عبور کنند. گوگل در روز 21 اکتبر به مایکروسافت در مورد این مشکل هشدار داده بود و منتظر ارائه یک راه‌حل یا هشدار ماند. سیاست‌های سختگیرانه این شرکت تنها هفت روز به فروشندگان مهلت این کار را می‌دهد، اما به مایکروسافت مهلتی 10 روزه داد و پس از آن، این مشکل را افشا کرد.

مایکروسافت این اقدام گوگل را محکوم کرده و گفت: ما به افشای هماهنگ‌شده آسیب اعتقاد داریم و افشای اخیر گوگل می‌تواند مشتریان را در معرض خطر احتمالی قرار دهد. این نخستین باری نیست که این دو شرکت بر سر افشای باگ‌ها با هم به مشکل برخورده‌اند. در سال 2015 نیز شرکت گوگل به افشای عمومی چاله‌های ناشناخته در ویندوز پرداخت و ویندوز فرصت نیافت تا قبل از آن به ارائه پچ (patches) برای رفع مشکل بپردازد و شکایت کرد. مایکروسافت در آن زمان در محکومیت این حرکت گفت: تصمیمات گوگل در مورد مهلت افشا بیشتر مانند مچ‌گیری است تا یک قانون و مشتری‌ها تنها کسانی هستند که در نهایت با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3901

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد