درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26535صفحه نخست » یکشنبه، 9 آبان 1395 - 11:29
انتخاب محتوای مناسب، مخاطبان آنلاین شما را افزایش می دهد
اینترنت واقعا نعمت بزرگی است! یکی از بهترین و تاثیرگذارترین ابزارهای موجود در جهان برای برقراری ارتباط و تولید محتوا و همچنین مطالعه نظرات و مطالب منتشر شده از سوی دیگر کاربران از جمله ویژگی هایی است که اینترنت در اختیار ما قرار می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اینترنت واقعا نعمت بزرگی است! یکی از بهترین و تاثیرگذارترین ابزارهای موجود در جهان برای برقراری ارتباط و تولید محتوا و همچنین مطالعه نظرات و مطالب منتشر شده از سوی دیگر کاربران از جمله ویژگی هایی است که اینترنت در اختیار ما قرار می دهد.

چنانچه در پی پیش افتادن از رقبای خود هستید، یکی از بهترین راه های دستیابی به این هدف و افزایش مخاطبان، گسترش فعالیت در اینترنت، تولید و گزینش محتوای با کیفیت و مناسب است.

با این حال فرآیند گزینش محتوای مناسب و به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان در اینترنت درست به اندازه یافتن یا تولید آن می تواند همزمان سخت و آسان باشد. قسمت دشوار کار آن است که معیارهای بسیار زیادی برای گزینش و انتخاب یک محتوای ارزشمند و ممتاز وجود دارد.

بهترین محتوا را از کجا و چگونه انتخاب می کنید؟ چه مقدار از زمان خود را به این کار اختصاص می دهید و در نهایت با حجم وسیع اطلاعات و مطالبی که یافته اید چه می کنید؟ اینها سوالات بسیار خوبی هستند که ما در پی پاسخگویی به آنها و حل مشکلات احتمالی در این زمینه هستیم.

به منظور انتخاب بهترین محتوا و مطالب مفید در اینترنت شما در مرحله نخست نیازمند آن هستید که یک فرآیند جست وجوی دقیق را آغاز کرده و محتوای مورد نظرخود را کشف کنید.

پس از یافتن مطالبی که از ارزش بالایی برخوردارند، پروسه مطالعه این مطالب آغاز می شود و مرحله دوم به مطالعه و دقت در محتوای یافت شده اختصاص می یابد. مطالعه مطالب یافت شده به شما کمک می کند در صورت نیاز بخش هایی از آن را که ممکن است در راستای اهداف شما نبوده یا ارتباط چندانی با موضوع مورد نظرتان ندارد حذف کرده یا حتی چیزهایی را به آن اضافه کنید.

مرحله سوم و نهایی به اشتراک گذاشتن مطالب یافت شده است که پس از مطالعه و ویرایش نهایی قادر خواهید بود آن را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته و از این طریق بر تعداد آنها بیفزایید.

رعایت این سه مرحله به شما کمک می کند تا فرآیند گزینش و انتخاب بهترین محتوای موجود را با موفقیت طی کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. به ظاهر که انتخاب و گزینش مطالب و محتوای مناسب چندان کار دشواری به نظر نمی رسد، اما بهترین و ماهرترین افراد در این زمینه به خوبی می دانند که انتخاب، مطالعه و ویرایش یک مطلب به منظور به اشتراک گذاشتن آن در اینترنت فرآیندی زمان بر و مفصل است و تنها با رعایت نکات جزئی و معیارهای مهمی که در زیرمجموعه هر یک از سه مرحله مذکور قرار می گیرد، می توان محتوای ارزشمند و متمایز نسبت به دیگران ایجاد کرد.

به منظور یافتن مطالب مفید، بهتر است به صورت روزانه اخباری را که برای دریافت آن در وب سایت های مختلف ثبت درخواست کرده اید مطالعه کرده و از نرم افزارهایی نظیر Feedly برای یافتن داستان های جذاب استفاده کنید. همچنین جست وجو در شبکه های اجتماعی نیز از دیگر راه هایی است که با استفاده از آن می توان به مطالب مناسب دسترسی پیدا کرد.

پس از یافتن و ذخیره کردن مطالب موردنظر، به مطالعه تمامی آنها پرداخته و آنهایی را که از ارزش بیشتری برخوردارند به عنوان محتوای مناسب علامت گذاری کنید؛ این موضوع سبب می شود تا دسترسی به آنها برای ویرایش و اشتراک گذاری آسان تر شود.

به منظور ذخیره سازی مطالب مذکور بهترین نرم افزار موجود اپلیکیشن Pocket است که افزونه آن نیز برای مرورگرهای مختلف طراحی شده است.

با استفاده از نرم افزار Buffer feed تنظیمات مربوط به تیترها، عکس ها و هشتگ ها را انجام داده و در نهایت مطالب ارزشمند و ویرایش شده را با مخاطبان خود در پایگاه اینترنتی یا صفحه اختصاصی تان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد