درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26464صفحه نخست » سه شنبه، 4 آبان 1395 - 11:43
دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گشایش یافت
دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال عصر دوشنبه در محل مصلی حضرت امام خمینی(ره) در تهران آغاز به کار کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این نمایشگاه که تا هفتم آبان ادامه خواهد داشت در بخشهایی همچون نشر دیجیتال، پایگاه های اینترنتی، رسانه های همراه هوشمند، فناوری هنرهای دیجیتال، دانش دیجیتال، شبکه ملی فرهنگ، خانواده سبک زندگی دیجیتال، مسابقات و بازی های رایانه ای و فرصت ها و تهدیدها فعالیت خواهد داشت .
هر کدام از بخشهای نمایشگاه برنامه های متنوع و جذابی برای مخاطبان و علاقمندان در نظر دارند، کارگاههای متعددی برای آشنایی و آموزش مردم و علاقمندان تدارک دیده شده است و در هر روز برگزاری نمایشگاه که با حضور خیل عظیم مردم و جوانان همراه خواهد بود حدود 10 کارگاه و نشست تخصصی پیش بینی شده است .
از جمله کارگاه ها و نشست های تخصصی می توان به دوره های پدافند غیر عامل در فضای مجازی، امنیت در اندروید، شناخت شیوه های صحیح دوست یابی در فضای مجازی، شیوه های کنترل زوجین بر فعالیت مجازی یکدیگر، لوگوی هوشمند، راهبردهای فرهنگی - اجتماعی مواجهه با آسیب های شبکه های اجتماعی، معرفی صنعت واقعیت مجازی در عرصه های مختلف، شروع بازی سازی با یونیتی، گیمیفیکیشن و محصولات دیجیتال، استانداردهای گرافیک در طراحی وب و اپلیکیشن و آشنایی با اعتیاد های اینترنتی و تأثیر آن بر شخصیت اشاره کرد .
همچین آشنایی با شیوه های غنی سازی اوقات فراغت بدون فضای مجازی، آشنایی با ویروس های باجگیر، بازاریابی حرفه ای در شبکه های اجتماعی، شیوه های کنترل والدین بر فعالیت های مجازی فرزندان، اینفوگرافیک و روش های نوین ارائه اطلاعات، آشنایی با آینده فضای مجازی و فناوری های نوین، آشنایی با خط تولید انیمیشن دو بعدی از ایده تا خروجی نهایی، شیوه های شناخت خیانت های اینترنتی و آشنایی با تاثیرات فضای مجازی بر هویت فرهنگی ارکان خانواده از دیگر کارگاه ها و نشست های تخصصی است که از سوم تا هفتم آبان ماه در مصلی تهران، ارائه خواهد شد .
علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 10 تا 20 از این نمایشگاه دیدن کنند .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد