درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26445صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 3 آبان 1395 - 12:16
کتاب برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی توسط نویسنده لرستانی منتشر شد
کتاب برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی توسط نویسنده و روزنامه نگار لرستانی به مرحله چاپ رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اولین کتاب برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل بنا به سفارش مرکز آموزش وپژوهش های توسعه وآینده نگری کشور و مرکز لرستان توسط علی قدرت نجفی تالیف شده است.

 

 این کتاب که بصورت درسنامه است در 3 فصل تدوین شده است.

 

 مولف در فصل اول به بحث برنامه ریزی و در فصل دوم به مبحث استراتژیک و در نهایت درفصل سوم به نقش برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی با وضعیت مثالی حل بحران و بروز فاجعه در سازمان ها پرداخته است.

 

کتاب برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی علاوه برفهرست مطالب و پیش گفتار در هر فصل دارای مقدمه و اهداف کلی و رفتاری بخش ها وعناوین است و در پایان هرفصل خلاصه ای از مطالب فصل ذکر شده است.

 

هرفصل این کتاب دارای 5سوال تشریحی و15 سوال چهار گزینه ای تستی است و  در پایان کتاب منابع فارسی و انگلیسی ذکر شده است.

 

 علی قدرت نجفی  مولف این  کتاب عضو انجمن‌های اهل قلم و روابط عمومی ایران روزنامه نگار، مدرس دانشگاه است و کتاب های روابط عمومی درقرآن 1385و110تکنیک روابط عمومی اسلامی 1387فرزندم انسان باش 1388 ،سبک های نوین خبر نویسی، مصاحبه و گزارش و.... را به چاپ رسانده است.

 

منبع: سیر افلاک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد