درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26445صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 3 آبان 1395 - 08:22
کتاب برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی توسط نویسنده لرستانی منتشر شد
کتاب برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی توسط نویسنده و روزنامه نگار لرستانی به مرحله چاپ رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اولین کتاب برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل بنا به سفارش مرکز آموزش وپژوهش های توسعه وآینده نگری کشور و مرکز لرستان توسط علی قدرت نجفی تالیف شده است.

 

 این کتاب که بصورت درسنامه است در 3 فصل تدوین شده است.

 

 مولف در فصل اول به بحث برنامه ریزی و در فصل دوم به مبحث استراتژیک و در نهایت درفصل سوم به نقش برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی با وضعیت مثالی حل بحران و بروز فاجعه در سازمان ها پرداخته است.

 

کتاب برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی علاوه برفهرست مطالب و پیش گفتار در هر فصل دارای مقدمه و اهداف کلی و رفتاری بخش ها وعناوین است و در پایان هرفصل خلاصه ای از مطالب فصل ذکر شده است.

 

هرفصل این کتاب دارای 5سوال تشریحی و15 سوال چهار گزینه ای تستی است و  در پایان کتاب منابع فارسی و انگلیسی ذکر شده است.

 

 علی قدرت نجفی  مولف این  کتاب عضو انجمن‌های اهل قلم و روابط عمومی ایران روزنامه نگار، مدرس دانشگاه است و کتاب های روابط عمومی درقرآن 1385و110تکنیک روابط عمومی اسلامی 1387فرزندم انسان باش 1388 ،سبک های نوین خبر نویسی، مصاحبه و گزارش و.... را به چاپ رسانده است.

 

منبع: سیر افلاک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد