درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 08:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26433صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 3 آبان 1395 - 00:40
ظرفیت های استان زنجان از سوی رسانه ها و روابط عمومی ها در سطح ملی مطرح و برجسته شود
در زمان حاضر وظیفه روابط عمومی ها در استان، ریل گذاری و زمینه سازی است تا به واسطه آن حلقه مفقوده ارتباط نزدیک بین نخبگان، مردم، رسانه ها و مدیران به نحو مطلوبی شکل گیرد و رضایت مندی هرچه بیشتر مردم از دولت و نظام فراهم شود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون روابط عمومی  و امور بین الملل دفتر استاندار زنجان گفت: متاسفانه برخی جریان ها و رسانه ها در انعکاس خدمات دولت یازدهم از مدار انصاف خارج می شوند در حالی که سیاه نمایی های آنان مورد پذیرش نظام و مردم نیست.
 

ادریس سالاری روز یکشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز زنجان با بیان اینکه ایرنا همکاری های خوبی با مجموعه استانداری به ویژه با روابط عمومی آن دارد، افزود: استان زنجان دارای قابلیت های زیادی در بخش های صنعت، تجارت، بازرگانی، گردشگری، کشاورزی، علمی و آموزشی است و ضرورت دارد این ظرفیت ها از سوی رسانه ها و روابط عمومی ها در سطح ملی مطرح و برجسته شود.


وی ادامه داد: در زمان حاضر وظیفه روابط عمومی ها در استان، ریل گذاری و زمینه سازی است تا به واسطه آن حلقه مفقوده ارتباط نزدیک بین نخبگان، مردم، رسانه ها و مدیران به نحو مطلوبی شکل گیرد و رضایت مندی هرچه بیشتر مردم از دولت و نظام فراهم شود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد