درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 00:20   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26433صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 3 آبان 1395 - 00:40
ظرفیت های استان زنجان از سوی رسانه ها و روابط عمومی ها در سطح ملی مطرح و برجسته شود
در زمان حاضر وظیفه روابط عمومی ها در استان، ریل گذاری و زمینه سازی است تا به واسطه آن حلقه مفقوده ارتباط نزدیک بین نخبگان، مردم، رسانه ها و مدیران به نحو مطلوبی شکل گیرد و رضایت مندی هرچه بیشتر مردم از دولت و نظام فراهم شود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون روابط عمومی  و امور بین الملل دفتر استاندار زنجان گفت: متاسفانه برخی جریان ها و رسانه ها در انعکاس خدمات دولت یازدهم از مدار انصاف خارج می شوند در حالی که سیاه نمایی های آنان مورد پذیرش نظام و مردم نیست.
 

ادریس سالاری روز یکشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز زنجان با بیان اینکه ایرنا همکاری های خوبی با مجموعه استانداری به ویژه با روابط عمومی آن دارد، افزود: استان زنجان دارای قابلیت های زیادی در بخش های صنعت، تجارت، بازرگانی، گردشگری، کشاورزی، علمی و آموزشی است و ضرورت دارد این ظرفیت ها از سوی رسانه ها و روابط عمومی ها در سطح ملی مطرح و برجسته شود.


وی ادامه داد: در زمان حاضر وظیفه روابط عمومی ها در استان، ریل گذاری و زمینه سازی است تا به واسطه آن حلقه مفقوده ارتباط نزدیک بین نخبگان، مردم، رسانه ها و مدیران به نحو مطلوبی شکل گیرد و رضایت مندی هرچه بیشتر مردم از دولت و نظام فراهم شود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  روایت‌های مستبدانه


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد