درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 07:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26219صفحه نخست » یکشنبه، 18 مهر 1395 - 11:10
اپلیکیشن Event فیس‌بوک منتشر شد
فیس‌بوک آنقدر بیننده دارد که حتی کوچک‌ترین قسمت‌هایش نیز بیش از میلیون‌ها کاربر دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیس‌بوک آنقدر بیننده دارد که حتی کوچک‌ترین قسمت‌هایش نیز بیش از میلیون‌ها کاربر دارد. اپلیکیشن وقایع فیس‌بوک (Facebook Events) تازه‏ترین محصول شرکتی است که روزانه تا 100 میلیون بازدید دارد. فیس‌بوک این اپلیکیشن را اخیرا منتشر کرده که از طریق پلت‌فرم IOS قابل نصب است و به‌زودی برنامه مخصوص اندروید نیز ارائه خواهد شد. در دو نسخه مخصوص موبایل و دسکتاپ شبکه فیس‌بوک، از طریق قسمت Events می‌توانید تمام اخبارو برنامه‌های اطراف محل زندگی خود را دنبال کنید. اگر پیج‌های تبلیغاتی را دنبال کنید، می‌توانید از طریق ,Event آخرین اخبار مربوط به آن را پیگیری کنید، آنها را به لیست مورد علاقه خود اضافه کنید و برای شرکت در برنامه‌ای به‌خصوص برنامه‌ریزی کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد وقایع را بر اساس محل، زمان یا میزان علاقه خود از طریق نوار جست‌وجو یا نقشه دسته‌بندی کنید. همچنین یک تقویم نیز برای برنامه‌ریزی وجود دارد و علاوه‌بر این از طریق iCloud یا گوگل نیز می‌توانید اطلاعات دیگر تقویم‌های خود را به آن اضافه کنید تا به برنامه‌های روزتان تسلط بهتری داسته باشید. شرکت فیس‌بوک علاقه دارد هر چند وقت یک بار یکی از قسمت‌های شبکه خود را که روند موفقیت‌آمیزتری طی می‌کند به صورت تک اپلیکیشن ارائه کند به امید اینکه رشد بهتری داشته باشند (به‌عنوان مثال Facebook Messenger).

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3883

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد