درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 03:01   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26219صفحه نخست » یکشنبه، 18 مهر 1395 - 11:46
اپلیکیشن Event فیس‌بوک منتشر شد
فیس‌بوک آنقدر بیننده دارد که حتی کوچک‌ترین قسمت‌هایش نیز بیش از میلیون‌ها کاربر دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فیس‌بوک آنقدر بیننده دارد که حتی کوچک‌ترین قسمت‌هایش نیز بیش از میلیون‌ها کاربر دارد. اپلیکیشن وقایع فیس‌بوک (Facebook Events) تازه‏ترین محصول شرکتی است که روزانه تا 100 میلیون بازدید دارد. فیس‌بوک این اپلیکیشن را اخیرا منتشر کرده که از طریق پلت‌فرم IOS قابل نصب است و به‌زودی برنامه مخصوص اندروید نیز ارائه خواهد شد. در دو نسخه مخصوص موبایل و دسکتاپ شبکه فیس‌بوک، از طریق قسمت Events می‌توانید تمام اخبارو برنامه‌های اطراف محل زندگی خود را دنبال کنید. اگر پیج‌های تبلیغاتی را دنبال کنید، می‌توانید از طریق ,Event آخرین اخبار مربوط به آن را پیگیری کنید، آنها را به لیست مورد علاقه خود اضافه کنید و برای شرکت در برنامه‌ای به‌خصوص برنامه‌ریزی کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد وقایع را بر اساس محل، زمان یا میزان علاقه خود از طریق نوار جست‌وجو یا نقشه دسته‌بندی کنید. همچنین یک تقویم نیز برای برنامه‌ریزی وجود دارد و علاوه‌بر این از طریق iCloud یا گوگل نیز می‌توانید اطلاعات دیگر تقویم‌های خود را به آن اضافه کنید تا به برنامه‌های روزتان تسلط بهتری داسته باشید. شرکت فیس‌بوک علاقه دارد هر چند وقت یک بار یکی از قسمت‌های شبکه خود را که روند موفقیت‌آمیزتری طی می‌کند به صورت تک اپلیکیشن ارائه کند به امید اینکه رشد بهتری داشته باشند (به‌عنوان مثال Facebook Messenger).

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3883

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد