درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 11:04   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26201صفحه نخست » شنبه، 17 مهر 1395 - 12:03
اوراکل شرکت LogFire را خرید
شرکت اوراکل با خرید یک کمپانی نرم‌افزاری به نام لاگ‌فایر (LogFire)، درصدد تقویت سرویس‌های ابری خود است. این شرکت آمریکایی در زمینه ساخت اپلیکیشن‌های مدیریت انبار در فضای ابر فعالیت دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت اوراکل با خرید یک کمپانی نرم‌افزاری به نام لاگ‌فایر (LogFire)، درصدد تقویت سرویس‌های ابری خود است. این شرکت آمریکایی در زمینه ساخت اپلیکیشن‌های مدیریت انبار در فضای ابر فعالیت دارد. این خرید، می‌تواند برنامه ابری مدیریت زنجیره تامین (SCM Cloud) اوراکل را تقویت کند. SCM ابری اوراکل شامل مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها است که سازمان‌ها با استفاده از آن می‌توانند فرآیند زنجیره تامین و عملیات لجستیک خود را به‌روز کنندریک جوئل (Rick Jewell) معاون ارشد توسعه اپلیکیشن‌های SCM اوراکل در نامه‌ای خطاب به مشتریان نوشت: تیم LogFire دانش و قابلیت‌های مهمی را برای اوراکل به ارمغان می‌آورد که باعث می‌شود ارزشی که SCM Cloud در حال حاضر در اختیار مشتریان و شرکا قرار می‌دهد ارتقا یابد.  اوراکل به مشتریان خود گفته که در حال حاضر مشغول بررسی نقشه راه محصول (product roadmap) فعلی LogFire است. LogFire بیش از چهل مشتری در بخش‌های خرده‌فروشی، کالاهای مصرفی، لجستیک مشارکتی و راه حل‌های تجارت الکترونیک دارد. قرار است مدیران و کارکنان LogFire به تیم SCM Cloud اوراکل بپیوندند.  شرکت‌ها برای بهبود سطح بهره‌وری، مقیاس‌پذیری و سهولت ادغام با سیستم‌های موجود، معمولا یک راه حل ابری انتخاب کرده و با آن کارهای خود را توسعه می‌دهند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3882

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد