درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 17:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26201صفحه نخست » شنبه، 17 مهر 1395 - 07:33
اوراکل شرکت LogFire را خرید
شرکت اوراکل با خرید یک کمپانی نرم‌افزاری به نام لاگ‌فایر (LogFire)، درصدد تقویت سرویس‌های ابری خود است. این شرکت آمریکایی در زمینه ساخت اپلیکیشن‌های مدیریت انبار در فضای ابر فعالیت دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت اوراکل با خرید یک کمپانی نرم‌افزاری به نام لاگ‌فایر (LogFire)، درصدد تقویت سرویس‌های ابری خود است. این شرکت آمریکایی در زمینه ساخت اپلیکیشن‌های مدیریت انبار در فضای ابر فعالیت دارد. این خرید، می‌تواند برنامه ابری مدیریت زنجیره تامین (SCM Cloud) اوراکل را تقویت کند. SCM ابری اوراکل شامل مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها است که سازمان‌ها با استفاده از آن می‌توانند فرآیند زنجیره تامین و عملیات لجستیک خود را به‌روز کنندریک جوئل (Rick Jewell) معاون ارشد توسعه اپلیکیشن‌های SCM اوراکل در نامه‌ای خطاب به مشتریان نوشت: تیم LogFire دانش و قابلیت‌های مهمی را برای اوراکل به ارمغان می‌آورد که باعث می‌شود ارزشی که SCM Cloud در حال حاضر در اختیار مشتریان و شرکا قرار می‌دهد ارتقا یابد.  اوراکل به مشتریان خود گفته که در حال حاضر مشغول بررسی نقشه راه محصول (product roadmap) فعلی LogFire است. LogFire بیش از چهل مشتری در بخش‌های خرده‌فروشی، کالاهای مصرفی، لجستیک مشارکتی و راه حل‌های تجارت الکترونیک دارد. قرار است مدیران و کارکنان LogFire به تیم SCM Cloud اوراکل بپیوندند.  شرکت‌ها برای بهبود سطح بهره‌وری، مقیاس‌پذیری و سهولت ادغام با سیستم‌های موجود، معمولا یک راه حل ابری انتخاب کرده و با آن کارهای خود را توسعه می‌دهند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3882

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد