درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:31   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26088صفحه نخست » یکشنبه، 11 مهر 1395 - 10:53
در مقابل ارائه پیشنهاد متقابل مقاومت کنید
چری اسپیتنر فارمز، به‌عنوان مشاور اصلی گروه گریسس‌بی زمانی که در یک ایستگاه تلویزیونی مدیر ارشد فروش بود، در شرف از دست دادن یکی از اعضای باارزش تیمش بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، چری اسپیتنر فارمز، به‌عنوان مشاور اصلی گروه گریسس‌بی زمانی که در یک ایستگاه تلویزیونی مدیر ارشد فروش بود، در شرف از دست دادن یکی از اعضای باارزش تیمش بود. آن کارمند مسوول فروش بود و «دارای مهارت‌های منحصربه‌فردی در تیم بود. او از همه افراد دیگر در تیم بهتر بود» اما یک روز نزد چری آمد و به او گفت منتظر یک پیشنهاد شغلی از یک ایستگاه دیگر در بازار دیگری است که به‌زودی آن را دریافت خواهد کرد. چری درددل‌های او را درباره دلیل تصمیم بر ترک سازمان شنید و فهمید که او احساس می‌کند کم‌ارزش تلقی می‌شود. چری بیشتر بر کارمندان مشکل‌دار تمرکز می‌کرد و به اندازه لازم او را حمایت نمی‌کرد. وقتی چری از او پرسید پیشرفت حرفه‌ای خود را چگونه می‌بیند، او توضیح داد که خواستار مسوولیت و قدردانی بیشتر است. چری می‌دانست که می‌تواند این کار را برای او انجام دهد. به‌همین خاطر، به جای ارائه پیشنهاد متقابل به او قول داد که «او را بیشتر در کارها مشارکت دهد و شغل او توسعه یابد.» چری توضیح می‌دهد: «من او را در یک دوره آموزشی غیررسمی مدیران قراردادم و او را به جلساتی می‌آوردم که در حالت عادی دعوت نمی‌شد و نظر او را در مقابل دیگر اعضای تیم درباره مسائل مختلف می‌پرسیدم.» او از آن پس در شغل خود بسیار خوشحال‌تر بود؛ چراکه می‌توانست ببیند که «یک سرمایه مورداطمینان» در سازمان است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3877

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد