درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25903صفحه نخست » دوشنبه، 29 شهریور 1395 - 07:07
دی کاپریو و گوگل همکار شدند
لئوناردو دی کاپریو بازیگر مطرح هالیوود با همکاری شرکت گوگل برای راه‌اندازی یک سیستم نظارتی مبتنی بر ماهواره برای جلوگیری از ماهیگیری غیرقانونی سرمایه‌گذاری کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لئوناردو دی کاپریو بازیگر مطرح هالیوود با همکاری شرکت گوگل برای راه‌اندازی یک سیستم نظارتی مبتنی بر ماهواره برای جلوگیری از ماهیگیری غیرقانونی سرمایه‌گذاری کرده است. به گزارش «ایسنا» به نقل از دیلی میل، این هنرپیشه محبوب که سابقه دیرینه‌ای در فعالیت‌های بشردوستانه دارد، در حدود 6 میلیون دلار را برای انجام این پروژه اهدا کرده است. این فناوری که به‌صورت آنلاین بوده، امکان نظارت آنلاین بر فعالیت‌هایی که در اقیانوس‌ها صورت می‌گیرد را به منظور مبارزه با صید بی رویه در سراسر جهان فراهم می‌کند. این سیستم ماهواره‌ای قادر است موقعیت و مسیر ناوگان تجاری ماهیگیری را مشخص کند و همچنین بیش از 35 هزار کشتی را به‌صورت آنلاین برای نظارت بر ماهیگیری غیرقانونی رصد کند. این فناوری که «دیده‌بان جهانی ماهیگیری» (Global Fishing Watch) نام دارد برای نظارت مداوم ماهواره‌ای از آسمان روی فعالیت ماهیگیران طراحی شده است. با ارائه رایگان و آنلاین داده‌های به دست آمده، فعالان حفاظت از دریا، شهروندان را تشویق می‌کنند تا در دنبال کردن و نظارت بر فعالیت‌های غیرقانونی نقش داشته باشند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3867

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد