درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 آذر 1399 - 00:54   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی
  چگونه دموکراسی را از فناوری نجات دهیم
  تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از مسئول روابط عمومی و تشریفات فرمانداری
  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها
  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا
  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25856صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 27 شهریور 1396 - 09:08
تقویم روز ارتباطات/ زادروز نیویورک تایمز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 18 سپتامبر (روزی چون امروز) در سال 1851 «نیویورک دیلی تایمز» که توسط جاروس ریموند Henry Jarvis Raymond تاسیس شده بود کار انتشار خود را آغاز کرد که بعدا به نیویورک تایمز تغییر نام داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 18 سپتامبر (روزی چون امروز) در سال 1851 «نیویورک دیلی تایمز» که توسط جاروس ریموند Henry Jarvis Raymond تاسیس شده بود کار انتشار خود را آغاز کرد که بعدا به نیویورک تایمز تغییر نام داد.


ریموند در سال 1856 با تنی چند از ناشران روزنامه های آمریکا، خبرگزاری اسوشیتدپرس را تاسیس کرد.


در قرن نوزدهم، سالها بهای هر نسخه نیویورک تایمز در تکفروشی ها دو پنی (دو صدم یک دلار) بود. این روزنامه در سال 1896 توسط «آدولف اوکس Adolph Simon Ochs» که در آمریکا در یک خانواده از مهاجران یهودی آلمانی به دنیا آمده بود خریداری شد و همچنان در دست این خانواده است. این خانواده در سال 1848 از باواریا به آمریکا مهاجرت کرد. در آن سال، اروپای مرکزی دچار انقلاب بود ـ انقلابات سال 1848. آدولف که 12 مارس 1858 به دنیا آمده بود هشتم اپریل 1935 درگذشت.

 

نیویورک تایمز ـ سومین روزنامه آمریکا پس از وال استریت جرنال و یو اس ای تودی ـ از لحاظ تیراژ، اینک مالک 18 رسانه چاپی دیگر از جمله بوستون گلوب و هرالد تریبیون بین الملل و چند رادیو تلویزیون است. تیراژ نیویورک تایمز بمانند سایر رسانه های چاپی در چند سال اخیر کم شده و میانگین روزانه آن در سال 2012 یک میلیون نسخه بوده است. آنلاین ها و انتشار سریع اخبار در اینترنت باعث ریزش مخاطبان رسانه های چاپی شده است و این رسانه ها برای حفظ مخاطبان، به مطالب حاشیه ای روی آورده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها


  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود