درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 26 مهر 1398 - 20:58   

انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست

  انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست


ادامه ادامه مطلب یک

رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»

  رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم

  مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم


ادامه ادامه مطلب سه

تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی

  تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پدر روابط عمومی دانش خود را با دانشجویان دانشگاه UM به اشتراک گذاشت
  صدوسیزدهم "مدیریت ارتباطات" منتشر شد
  کنفرانس روابط عمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده
  نتایج یک تحقیق/ بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است
  تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی
  مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم
  فرماندار شهرستان شهریار: روابط عمومی ها در جهت سوق دادن فضای عمومی سطح جامعه به سمت واقعیات گام های موثر بردارند
  رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»
  نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت گشایش یافت
  ملاقات مردمی در شهرداری تهران اینترنتی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25856صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 27 شهریور 1396 - 09:08
تقویم روز ارتباطات/ زادروز نیویورک تایمز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 18 سپتامبر (روزی چون امروز) در سال 1851 «نیویورک دیلی تایمز» که توسط جاروس ریموند Henry Jarvis Raymond تاسیس شده بود کار انتشار خود را آغاز کرد که بعدا به نیویورک تایمز تغییر نام داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 18 سپتامبر (روزی چون امروز) در سال 1851 «نیویورک دیلی تایمز» که توسط جاروس ریموند Henry Jarvis Raymond تاسیس شده بود کار انتشار خود را آغاز کرد که بعدا به نیویورک تایمز تغییر نام داد.


ریموند در سال 1856 با تنی چند از ناشران روزنامه های آمریکا، خبرگزاری اسوشیتدپرس را تاسیس کرد.


در قرن نوزدهم، سالها بهای هر نسخه نیویورک تایمز در تکفروشی ها دو پنی (دو صدم یک دلار) بود. این روزنامه در سال 1896 توسط «آدولف اوکس Adolph Simon Ochs» که در آمریکا در یک خانواده از مهاجران یهودی آلمانی به دنیا آمده بود خریداری شد و همچنان در دست این خانواده است. این خانواده در سال 1848 از باواریا به آمریکا مهاجرت کرد. در آن سال، اروپای مرکزی دچار انقلاب بود ـ انقلابات سال 1848. آدولف که 12 مارس 1858 به دنیا آمده بود هشتم اپریل 1935 درگذشت.

 

نیویورک تایمز ـ سومین روزنامه آمریکا پس از وال استریت جرنال و یو اس ای تودی ـ از لحاظ تیراژ، اینک مالک 18 رسانه چاپی دیگر از جمله بوستون گلوب و هرالد تریبیون بین الملل و چند رادیو تلویزیون است. تیراژ نیویورک تایمز بمانند سایر رسانه های چاپی در چند سال اخیر کم شده و میانگین روزانه آن در سال 2012 یک میلیون نسخه بوده است. آنلاین ها و انتشار سریع اخبار در اینترنت باعث ریزش مخاطبان رسانه های چاپی شده است و این رسانه ها برای حفظ مخاطبان، به مطالب حاشیه ای روی آورده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»


  نتایج یک تحقیق/ بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است


  تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی


  کنفرانس روابط عمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده


  مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم


  فرماندار شهرستان شهریار: روابط عمومی ها در جهت سوق دادن فضای عمومی سطح جامعه به سمت واقعیات گام های موثر بردارند


  پدر روابط عمومی دانش خود را با دانشجویان دانشگاه UM به اشتراک گذاشت


  صدوسیزدهم "مدیریت ارتباطات" منتشر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود