درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 19:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25747صفحه نخست » یکشنبه، 14 شهریور 1395 - 23:39
ارزیابی 23 ساله محققان برای رسیدن به این نتیجه مهم ؛
تأثیر اینترنت و تلفن همراه بر بهبود سبک زندگی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتایج یک تحقیق طولانی مدت نشان می دهد اینترنت و تلفن همراه نقش مثبتی بر گرایش افراد به سوی سبک سالم زندگی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتایج یک تحقیق طولانی مدت نشان می دهد اینترنت و تلفن همراه نقش مثبتی بر گرایش افراد به سوی سبک سالم زندگی دارد.

این تحقیق که جزئیات آن در ژورنال انجمن قلب آمریکا منتشر شده نشان می دهد افراد نسبت به یادگیری آموزه های مربوط به حفظ سلامتی و داشتن سبک سالم زندگی به واسطه استفاده از اینترنت و تلفن همراه تمایل دارند.


محققان برای رسیدن به این نتیجه مهم و در خور تفکر، 23 سال تحقیقات صورت گرفته را به دقت مورد ارزیابی قرار داده و متوجه شده اند که اینترنت و سایر برنامه های مبتنی بر تلفن همراه و سیستمهای مشابه قابلیت آن را دارند که در تشویق افراد به بهتر خوردن و انجام حرکات ورزشی تأثیرگذار باشند. بر پایه این مطالعه، ترغیب شدن افراد به انجام حرکات ورزشی و داشتن رژیم غذایی بهتر به کاهش وزن آنها منجر می شود.


در این مطالعه محققان 224 پروژه تحقیقاتی صورت گرفته در حد فاصل سالهای 1990 تا 2013 را مورد ارزیابی دقیق قرار داده اند. آنها به بررسی اثر گذاری استفاده از اینترنت، تلفنهای همراه، نرم افزارها و حسگرهای شخصی در تغییر سبک زندگی افراد دقت کرده اند.


نتایج به دست آمده نشان داد استفاده از اینترنت و برنامه های مبتنی بر آن نه تنها به افراد برای بهبود رژیم غذایی شان کمک می کند بلکه نقش مهمی در فعال تر کردن آنها و دوری نمودن از نوشیدنی های الکلی و تنباکو دارد.


نتیجه این بررسی درحالی منتشر می شود که هم اکنون حدود 540 میلیون فرد بزرگسال و 110 میلیون کودک در سراسر جهان به چاقی مبتلا هستند. در برخی کشورها نظیر آمریکا شرایط نگران کننده است به طوریکه یک سوم افراد بالغ و کودکان این کشور از اضافه وزن رنج می برند که این وضعیت آنها در معرض ابتلا به عوارض سخت پزشکی قرار می دهد.


منبع: techtimes
مترجم:مهدی پیرگزی

سیناپرس
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد