درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 16:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25602صفحه نخست » شنبه، 6 شهریور 1395 - 14:24
رسانه‌ها باید بیمه همکار خبری خود را پوشش بدهند
معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه‌ها موظف به پوشش بیمه همکار خبری خود هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسین انتظامی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر الگوی مصرف رسانه‌ای در کشور تغییر کرده است، گفت: زمانی رسانه‌های جمعی یکه تاز بودند با این وجود در حال حاضر رسانه‌های مدرن رفتار مصرف کنندگان رسانه را تغییر داده‌اند .

وی با بیان اینکه بمنظور ساماندهی وضعیت نشریات مکتوب سیاست‌های جدیدی در دستور کار است، افزود: در همین راستا روزنامه‌های سراسری که ویژه‌نامه استانی داشتند و آن را ه بصورت مجزا توزیع می‌کردند از این امر منع شده‌اند و صرفا توزیع همراه روزنامه برای آنها امکان‌پذیر است .

انتظامی با بیان اینکه کانون‌های تبلیغاتی از انتشار آگهی نامه در کمتر از ۱۰ روز منع شده‌اند، اظهار کرد: کانون‌ها می‌توانند برای آگهی‌نامه با نشریات قرارداد همکاری داشته باشند و آگهی‌های خود را همراه با نشریات توزیع کنند .هیچ دستگاه دولتی مطلقا اجازه ندارد به نشریات آگهی بدهد و اگر دستگاهی اقدام به انتشار آگهی بصورت مستقیم کند، به مراجع نظارتی و دیوان محاسبات معرفی خواهد شد.در    این زمینه انتظار می‌رود خبرنگاران در صورت مشاهده تخلف از قانون مراتب را به معاونت مطبوعاتی اطلاع‌رسانی کنند .

انتظامی با بیان اینکه از جمله عوامل ماندگار کردن خبرنگار در یک رسانه، پوشش بیمه وی است، گفت: مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه‌ها موظف به پوشش بیمه همکار خبری خود هستند و این اقدام قانونی باید در رسانه‌ها پیاده شود و این طور نیست که بر اساس سلایق شخصی از اجرای آن خودداری شود .  اگر خبرنگاری بصورت تمام وقت با رسانه‌ای فعالیت دارد و از شروع فعالیت کاری‌اش چهار ماه سپری شده است، اگر پوشش بیمه‌ای نداشته باشد یارانه نشریه مربوطه قطع می‌شود .

وی تاکید کرد: سایت «سمان» دارای ایراداتی بود ولی در سایت جدید، خبرنگاری که بتواند از ۲۵۰ امتیاز تنها ۲۵ امتیاز کسب کند تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد که این امتیاز بر اساس آثار، کتب تالیفی و جوایز از جشنواره‌های سراسری مطبوعات به وی تعلق می‌گیرد  .

انتظامی تاکید کرد: خانه‌های مطبوعات استان‌ها می‌توانند کد کارگاهی دریافت کرده و اقدام به بیمه تعدادی از فعالان رسانه‌ها کنند .

وی ی با بیان اینکه خبرگزاری‌ها در پوشش بیمه‌ای شعب استانی خود دچار مشکل هستند، افزود: اغلب خبرگزاری‌ها ادعا می‌کنند که ارتباط پیمانکاری دارند و تعهدی نسبت به خبرنگاران ندارند. آن دسته‌ از خبرگزاری‌ها که نسبت به خبرنگاران خود احساس تعهد می‌کنند به مراتب بیشتر از سایر گروه ها مورد حمایت خواهند بود.

 

منبع: ایسنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد