درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25602صفحه نخست » شنبه، 6 شهریور 1395 - 14:24
رسانه‌ها باید بیمه همکار خبری خود را پوشش بدهند
معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه‌ها موظف به پوشش بیمه همکار خبری خود هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسین انتظامی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر الگوی مصرف رسانه‌ای در کشور تغییر کرده است، گفت: زمانی رسانه‌های جمعی یکه تاز بودند با این وجود در حال حاضر رسانه‌های مدرن رفتار مصرف کنندگان رسانه را تغییر داده‌اند .

وی با بیان اینکه بمنظور ساماندهی وضعیت نشریات مکتوب سیاست‌های جدیدی در دستور کار است، افزود: در همین راستا روزنامه‌های سراسری که ویژه‌نامه استانی داشتند و آن را ه بصورت مجزا توزیع می‌کردند از این امر منع شده‌اند و صرفا توزیع همراه روزنامه برای آنها امکان‌پذیر است .

انتظامی با بیان اینکه کانون‌های تبلیغاتی از انتشار آگهی نامه در کمتر از ۱۰ روز منع شده‌اند، اظهار کرد: کانون‌ها می‌توانند برای آگهی‌نامه با نشریات قرارداد همکاری داشته باشند و آگهی‌های خود را همراه با نشریات توزیع کنند .هیچ دستگاه دولتی مطلقا اجازه ندارد به نشریات آگهی بدهد و اگر دستگاهی اقدام به انتشار آگهی بصورت مستقیم کند، به مراجع نظارتی و دیوان محاسبات معرفی خواهد شد.در    این زمینه انتظار می‌رود خبرنگاران در صورت مشاهده تخلف از قانون مراتب را به معاونت مطبوعاتی اطلاع‌رسانی کنند .

انتظامی با بیان اینکه از جمله عوامل ماندگار کردن خبرنگار در یک رسانه، پوشش بیمه وی است، گفت: مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه‌ها موظف به پوشش بیمه همکار خبری خود هستند و این اقدام قانونی باید در رسانه‌ها پیاده شود و این طور نیست که بر اساس سلایق شخصی از اجرای آن خودداری شود .  اگر خبرنگاری بصورت تمام وقت با رسانه‌ای فعالیت دارد و از شروع فعالیت کاری‌اش چهار ماه سپری شده است، اگر پوشش بیمه‌ای نداشته باشد یارانه نشریه مربوطه قطع می‌شود .

وی تاکید کرد: سایت «سمان» دارای ایراداتی بود ولی در سایت جدید، خبرنگاری که بتواند از ۲۵۰ امتیاز تنها ۲۵ امتیاز کسب کند تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد که این امتیاز بر اساس آثار، کتب تالیفی و جوایز از جشنواره‌های سراسری مطبوعات به وی تعلق می‌گیرد  .

انتظامی تاکید کرد: خانه‌های مطبوعات استان‌ها می‌توانند کد کارگاهی دریافت کرده و اقدام به بیمه تعدادی از فعالان رسانه‌ها کنند .

وی ی با بیان اینکه خبرگزاری‌ها در پوشش بیمه‌ای شعب استانی خود دچار مشکل هستند، افزود: اغلب خبرگزاری‌ها ادعا می‌کنند که ارتباط پیمانکاری دارند و تعهدی نسبت به خبرنگاران ندارند. آن دسته‌ از خبرگزاری‌ها که نسبت به خبرنگاران خود احساس تعهد می‌کنند به مراتب بیشتر از سایر گروه ها مورد حمایت خواهند بود.

 

منبع: ایسنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد