درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 12:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25565صفحه نخست » چهارشنبه، 3 شهریور 1395 - 10:36
واعظی: "شبکه اجتماعی بومی" کاربران را جذب می کند/سوء برداشت از سخنان وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ تلگرام
در پی برخی سوء برداشتهای رسانه ای از سخنان وزیر ارتباطات در قم، روابط عمومی وزارت ارتباطات به منظور رفع شبهات اطلاعیه ای را منتشر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در پی برخی سوء برداشتهای رسانه ای از سخنان محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان قم، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات لازم دید تا به منظور رفع شبهات کاربران و رسانه های جمعی سخنان ایشان را در قالب اطلاعیه منتشر کند تا برداشت های سوء به روند توسعه حوزه ارتباطی کشور صدمه نزند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سفر به قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه زیرساخت کشور گفت: تلاش ما آن است که از بسترهای فراهم شده به وسیله ارتقای زیرساخت در جهت تولید محتوای بومی و ارائه با کیفیت خدمات به کاربران استفاده کنیم.

واعظی افزود: در حوزه آسیب های احتمالی فضای مجازی نیز راه حل مناسب محدود کردن یا مسدود کردن فضای مجازی یا شبکه های اجتماعی نیست بلکه باید به توانمند سازی و بومی سازی و تولید محتوای فاخر بپردازیم.

وزیر ارتباطات در این زمینه اضافه کرد: به عنوان نمونه هزاران شبکه اجتماعی مثل تلگرام در کشور فعال هستند که امکان تبادل هر نوع محتوایی را فراهم می سازند اما راه حل جلوگیری از آسیب های احتمالی مسدود کردن و بستن این شبکه ها نیست بلکه باید بسترسازی لازم برای تولید و نشر شبکه های اجتماعی بومی با قابلیت مناسب و قابل قبول کاربران فراهم گردد.

واعظی همچنین با یادآوری برهه های مختلف زمانی و حضور شبکه های اجتماعی در این برهه ها افزود: زمانی وایبر و یا زپانی دیگر ویچت و واتس آپ شبکه مورد استفاده اکثر کاربران بود اما دیدیم که ظرف 24 ساعت بیش از 14 میلیون کاربر ایرانی به شبکه تلگرام مهاجرت کردند.

وی اظهار کرد: در واقع گرایش کاربران به سمت شبکه ای است که دارای قابلیت مناسب و رفع کننده نیازهای ارتباطی شان باشد و در این زمینه نام شبکه مطرح نیست پس با بومی سازی شبکه اجتماعی دارای قابلیت مناسب می توان کاربران داخلی را جذب کرد.


منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد