درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 02:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25463صفحه نخست » یکشنبه، 31 مرداد 1395 - 09:27
نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران برگزار شد
نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال با ۶۰ چالش مورد نیاز جامعه در سه محور «کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان»، «سبک زندگی» و«فرهنگ و جامعه» برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال با ۶۰ چالش مورد نیاز جامعه در سه محور «کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان»، «سبک زندگی» و«فرهنگ و جامعه» برگزار شد. امیر حسین اسدی، دبیر نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران گفت: در کشور ما سرویس‌های الکترونیک وجود دارد، اما ضعف عمده این سرویس‌ها این است که سناریو ندارند، مخاطب شناسی نشده و الگوریتم مناسب را دارا نیستند. وی بیان کرد: در چرخه تولید بازی‌های رایانه‌ای یا وب‌سایت فصل اول سناریونویسی است، فاز بعدی محتوا محسوب می‌شود و در آخر وارد مرحله تولید می‌شود. اسدی ادامه داد: اما در کشور ما این روند به خوبی صورت نمی‌گیرد، به‌طوری که ابتدا یک بازی رایانه‌ای تولید می‌شود، بعد از آن تازه به بحث سناریو می‌پردازند. وی توضیح داد: طبق بررسی‌های ما دو کشور تایلند و آمریکا در این حوزه یک شبه ماراتن برگزار کرده‌اند. در کشور نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال را ما برگزار کردیم.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3843

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد