درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 10:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25330صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 25 مرداد 1395 - 02:44
سه کتاب جدید از انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر می‌شود/ انتقاد باقریان از وضعیت نامطلوب مستندسازی در روابط عمومی
مدیر انتشارات کارگزار روابط عمومی از انتشار کتاب‌های «مدیریت مستندسازی در روابط عمومی»، «راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب» و «گزارش‌نویسی در روابط عمومی» با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی تا پایان شهریورماه خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر انتشارات کارگزار روابط عمومی از انتشار کتاب‌های «مدیریت مستندسازی در روابط عمومی»، «راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب» و «گزارش‌نویسی در روابط عمومی» با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی تا پایان شهریورماه خبر داد.

مهدی باقریان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از انتشار جدیدترین آثار خود تا پایان تابستان سال جاری خبر داد و افزود: کتاب «مدیریت مستندسازی در روابط عمومی» عنوان اثری است که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی منتشر می‌شود.

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان اینکه کتاب حاضر در دو بخش با عناوین مستندسازی و کلیات آن و مدیریت مستندسازی در روابط عمومی تشکیل شده گفت: مباحث این کتاب در یازده گفتار با عناوین تعریف مستندسازی، مستندسازی الکترونیکی، اهمیت و ضرورت مستندسازی، اهداف و مزایای مستندسازی، انواع مستندات، مراحل و فرایند مستندسازی، قوانین و معیارهای مستندسازی، مدیریت مستندات، مدیریت مستندسازی در روابط عمومی، انواع مستندسازی در روابط عمومی و نتیجه‌گیری و پیشنهادها سامان یافته است.

مدیر انتشارات کارگزار روابط عمومی با تاکید بر رشد چشمگیر و برق‌آسای دانش بشری در سال‌های اخیر یادآور شد: در این نکته تردیدی وجود ندارد که ثبت دقیق و کامل مطالب علمی و به عبارتی مستندسازی خدمت بزرگی به جامعه آموزشی و علمی کشور است.

وی تصریح کرد: امروزه بسیاری معتقدند که پایه و اساس تحقیقات و پژوهش‌های علمی بر مدارک، مستندات و سوابق متکی بوده و هر چه این مستندات کامل‌تر و پربارتر باشد به همان اندازه موفقیت صاحبان خرد در زمینه پیشرفت و پژوهش در علوم مختلف افزایش می‌یابد.

باقریان با بیان اینکه نگاهی به اصول راهنما در مجموعه‌های استاندارد سازمان استاندارد جهانی می‌تواند تا حدود زیادی بیانگر ارزش و اهمیت ویژه نگارش و به موازات آن مستندسازی فعالیت‌های علمی باشد، گفت: این در حالی است که وضع و حال مستندسازی در روابط عمومی به گونه‌ دیگری است و متاسفانه باید اقرار کرد در سال‌های اخیر این موضوع به صورت هدفمند و روشمند مورد توجه نبوده است و این امر موجب شده تا ثبت و ضبط فعالیت‌ها و مطالب ارزشمند مورد غفلت واقع شود.

مدیر انتشارات کارگزار روابط عمومی یادآور شد: امروزه در کشورهای مترقی در زمینه روابط عمومی ارزش و اهمیت ویژه‌ای برای مستندسازی قائل بوده و سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این بخش داشته‌اند و توجه زیاد به این حوزه‌ها حاکی از کارایی و قابلیت‌های آن‌ها در این زمینه است.

باقریان در ادامه با اشاره به تدوین کتاب دیگری با عنوان «راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب» نیز گفت: این راهنما به مخاطبان کمک می‌کند تا محتوای وب را به صورت موثری تهیه کنند و آن را با استانداردهای مورد استناد ویراستاران تطبیق دهند و همچنین خوانایی آنلاین خود را افزایش دهند.

مدیر موسسه کارگزار روابط عمومی کتاب حاضر را مشتمل بر 6 فصل دانست و گفت: اصول نگارش صفحات وب، نگارش وب و سبک ارائه، آماده‌سازی محتوا و مدیریت فرایند نگارش ویرایش، غلط‌گیری وب‌سایت‌ها، بهبود و رتبه‌بندی در موتورهای جستجوگر عناوین فصول اصلی این کتابند.

به گفته باقریان، کتاب «گزارش‌نویسی در روابط عمومی» نیز عنوان کتاب جدید دیگری است که به قلم سید شهاب سید محسنی تهیه شده و تا پایان تابستان امسال منتشر می‌شود.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد