درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25295صفحه نخست » پنجشنبه، 21 مرداد 1395 - 13:03
منابع آنلاین برای یادگیری بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال، مفیدترین و حیاتی ترین ابزار بقا در دنیای کسب و کار محسوب میشود. این ابزار به شما امکان انتقال پیچیده ترین مفاهیم و ظریفترین تفاوتهای محصول و برند را در قالب عباراتی ساده خواهد داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی دیجیتال، مفیدترین و حیاتی ترین ابزار بقا در دنیای کسب و کار محسوب میشود. این ابزار به شما امکان انتقال پیچیده ترین مفاهیم و ظریفترین تفاوتهای محصول و برند را در قالب عباراتی ساده خواهد داد.

جای شگفتی نیست که بازاریابی دیجیتال برخی از افکار بالقوه مشتریان را نیز ارائه می‌کند. شما می‌توانید لذت یادگیری بازاریابی دیجیتال را با این منابع آنلاین تجربه کنید:

HubSpot
HubSpot بستر نرم‌افزاری بازاریابی محصور محسوب می‌شود. این نرم‌افزار به شرکت‌ها در جذب خریداران و ارائه پیشنهادات کمک می‌کند. این روند شرکت‌ها را به تدوین مطالب و در نتیجه بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو تشویق می‌کند. سپس محتوای بهینه سازی شده در بسترهای رسانه‌ای مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر بخواهید در هنر تعامل چشم‌اندازهایتان با صفحات جذاب وب، Call to action (اقدامات مورد علاقه مدیر سایت مانند سفارش، خرید، عضویت و …)، شخصی‌سازی ایمیل‌ها و طراحی‌های وب مهارت یابید، HubSpot بهترین گزینه برای شماست.

Simplilearn
Simplilearn ، مرکز آموزشی آنلاین برای حرفه‌ای ها است. این مرکز برنامه‌های آموزشی، آزمون‌ها و پروژه‌های آزمایشگاهی داشته و به حرفه‌ای در تکمیل آزمون‌های مختلف صدور گواهینامه کمک می‌کند. Simplilearn بهترین منبع آموزشی آنلاین و خودآموز محسوب می‌شود. برخی از دوره‌های مشهور این مرکز عبارتند از: بازاریابی ویدئویی و یوتیوب، انجمن تایید شده بازاریابی دیجیتال، متخصص SEO، متخصص PPC، متخصص رسانه اجتماعی، بازاریابان دیجیتال Full-stack و …

MyVenture
من به ندرت دیده‌ام که کسی غیر از MyVenture هیپنوتیزم بازاریابی دیجیتال و وبلاگ‌نویسی را به لحاظ زیبایی شناسی کسب کرده باشد. MyVenture مجموعه‌ای از مطالب روشنگرانه است که شایسته توجه است. از نکات روزانه مربوط به استارت‌آپ‌ها گرفته تا بازاریابی تصویری، داستان موفقیت افراد و … همه را در بر دارد. اگر بخواهید چیزهای بیشتری در مورد دوره‌های دیجیتال ارائه شده توسط MyVenture بدانید، به بخش نظرات هم نگاهی بیندازید.

Business 2 Community
در سال ۲۰۱۲، Business 2 Community به عنوان محبوب‌ترین وبلاگ‌های کسب و کار شناخته شد. اگر بخواهید بینش‌های فوق‌العاده‌ای در مورد کسب و کار با مشتری (B2C) و کسب و کار با کسب و کار (B2B) کسب کنید، هیچ جا بهتر از Business 2 Community پیدا نمی‌کنید. بیش از ۱۰۰۰۰ متخصص در امور اخبار صنعت، شیوه‌ها، تجارب زندگی واقعی و غیره فعالیت دارند. نماد آن عبارت است از «حداکثر یادگیری از طریق حداقل زبانی».

Udemy
Udemy «رسالت خود را در کمک به یادگیری افراد» خلاصه کرده است. Udemy بازار آموزش آنلاین است که در آن بیش از ۱۰ میلیون دانشجو در دوره‌های مختلف ثبت نام کرده‌اند. از برنامه‌ریزی برای یوگا گرفته تا عکاسی برای بازاریابی دیجیتال، Udemy بیش از ۴۰۰۰ دوره تحت نظارت خود دارد. هر یک از دوره‌ها توسط کارشناسان مربوطه تدریس می‌شود و بنابراین دانشجویان می‌توانند از طریق دستگاه خود یاد بگیرند.

ترجمه : دریک آنلاین

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد