درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25241صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 19 مرداد 1395 - 11:59
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران: عملکرد روابط عمومی برخی از دستگاههای اجرایی مازندران قابل قبول نیست
وی عملکرد روابط عمومی برخی از دستگاههای اجرایی را غیرقابل قبول دانست و افزود : ارائه آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت دستگاهها نباید در دستان روابط عمومی ها بلوکه شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علیرضا یونسی عملکرد روابط عمومی برخی از دستگاههای اجرایی را غیرقابل قبول دانست و افزود : ارائه آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت دستگاهها نباید در دستان روابط عمومی ها بلوکه شود.

به گزارش خبرگزاری موج،معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در آئین تجلیل از خبرنگاران مازندران ، اظهار داشت:خبرنگاران به لحاظ شیوه کاری و حضور در بطن جامعه به خوبی از مسائل و مشکلات مبتلابه مردم و جامعه اطلاع دارند.

وی ادامه داد : خبرنگاران به عنوان مشاور مسئولان ، در این بعد کاری می توانند وظیفه ارتباطی میان مردم و مسئولان را به نحو احسن ایفا کنند.

معاون استاندار مازندران از خبرنگاران خواست تا مرز میان انتقاد و تخریب را بدرستی شناسایی و رعایت کنند و تاکید کرد : تنها دوری از تخریب و انتقاد منصفانه به خبرنگاران در انجام رسالتشان که همانا روشنگری جامعه است ، کمک می کند.

وی تخریب و ناسزاگویی در رسانه را مغایر با اهداف این وسیله ارتباطی برای آگاهی بخشی به جامعه دانست و گفت : دادن اطلاعات نادرست به مردم و قضاوت غیرمنصفانه در باره عملکرد دستگاهها و مدیران توهین به افکار عمومی محسوب می شود.

یونسی نقد و انتقاد را حق رسانه و خبرنگاران دانست و از مسئولان خواست تا با ارتقاء ظرفیت انتقاد پذیری خود به نوعی خبرنگاران را در بیان مسائل و مشکلات جامعه یاری کنند.

وی بیان کرد: مسئولان اجرایی باید از ظرفیت رسانه ها برای انعکاس واقعیت ها و عملکرد دستگاه تحت مدیریت خود استفاده کنند.

معاون استاندار مازندران تعریف واحدی به عنوان روابط عمومی در دستگاههای اجرایی را نشانه اهمیت ارتباط گیری با افکار عمومی در این دستگاهها دانست و بر ضرورت بازشناسی و ارتقاء جایگاه این واحد تاکید کرد.

یونسی گفت : روابط عمومی ها تنها از طریق رسانه ها می توانند با افکار عمومی ارتباط بگیرند و لازم است تعامل میان این دو مجموعه بازتعریف شود .

وی عملکرد روابط عمومی برخی از دستگاههای اجرایی را غیرقابل قبول دانست و افزود : ارائه آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت دستگاهها نباید در دستان روابط عمومی ها بلوکه شود.

معاون سیاسی استاندار مازندران با تاکید بر این که مسئولان و کارکنان روابط عمومی باید عملکرد دستگاههای اجرایی را از زونگن مدیران بیرون بیاورند ، گفت : این عملکردها باید پس از پردازش و تحلیل بر اساس نیاز جامعه و ذائقه مخاطب در اختیار رسانه ها قرار گیرد .

وی نتیجه بیان نکردن عملکرد دستگاههای اجرایی را بی اطلاع گذاشتن مردم از خدمات دولت دانست و افزود : دستگاهی که روابط عمومی آن نتواند کارهای انجام شده و دستاوردهای دولت را در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار دهد به طور قطع باید در این بخش تجدید نظر کند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد