درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:12   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25223صفحه نخست » سه شنبه، 19 مرداد 1395 - 09:52
شادی در کار از درون شروع می‌شود!
شادی در کار، بیش از هرچیز، از ذهنتان آغاز می‌شود به طوری که اگر بتوانید شادی‌ها و لذت‌های کوچکی در کارتان پیدا کنید، آن گاه خواهید توانست ذهن مثبت‌اندیشی برای انجام کارهای بزرگ داشته باشید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شادی در کار، بیش از هرچیز، از ذهنتان آغاز می‌شود به طوری که اگر بتوانید شادی‌ها و لذت‌های کوچکی در کارتان پیدا کنید، آن گاه خواهید توانست ذهن مثبت‌اندیشی برای انجام کارهای بزرگ داشته باشید. شما باید به این نکته اعتقاد راسخ داشته باشید که کارهایتان موجب ایجاد تحول و تفاوت در زندگی مردم می‌شود و همین مساله به شما کمک خواهد کرد تا به جای فکر کردن به محدودیت‌ها و ناملایمات کاری، به ارزش و جایگاه والای کارتان افتخار کنید. هیچ کدام از شما دوست ندارید که به خاطر متمرکز شدن بر اشتباهات، از شادی و شادکامی کار محروم شوید. شما باید بر قدرت درونی سرشارتان تمرکز کنید، یعنی اینکه کاری را انجام دهید که دلبسته و عاشق آن هستید و با کمک استعداد و پشتکارتان آن را به بهترین نحو انجام دهید.

شادی در کار از درون شروع می‌شود. من با صدها نفر درباره شادی در کار صحبت کرده و دریافته‌ام که احساس شادی در کار، مسوولیتی صد درصد شخصی و فردی است و هرکس در محل کارش شاد نیست باید خود را تغییر دهد. این انتخاب‌های شما هستند که دنیایی که در آن زندگی می‌کنید را شکل می‌دهند. در مورد کارتان نیز به همین‌گونه است و هر آنچه شما وارد کارتان می‌کنید نتایج و خروجی آن را تعیین می‌کند. البته باید یادآوری کنم که من فقط درباره دستمزد و پول صحبت نمی‌کنم، بلکه این نکته در مورد دستاوردهای کاری است که شما را شاد و علاقه‌مند می‌سازند.

شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که دیگران برای شما کارهای بزرگ انجام دهند. بلکه باید خودتان آستین‌ها را بالا بزنید، هم قدرت درونی‌تان را آزاد کنید و هم دیگران را تشویق به این کار کنید و هر چه در این میان موفق‌تر عمل کنید، نزد دیگران ارزشمندتر و والاتر خواهید شد و کارهای بزرگ‌تری انجام خواهید داد. آری، برای رسیدن به شادی، مراحلی وجود دارد، همان‌طور که قبل از اینکه بتوانید بخندید، باید لبخند بزنید. پس در ابتدا باید آن چیزهایی را که موجب شادی‌تان در محل کار می‌شود شناسایی کرده و سپس در جهت اجرایی کردن آنها حرکت کنید. واقعیت این است که اگر از نظر احساسی و عاطفی نسبت به کاری که انجام می‌دهید دلبستگی و علاقه دارید و کارتان را بر بنیان و شالوده‌ای طرح‌ریزی و اجرا می‌کنید که بر اعتمادتان می‌افزاید، بنابراین شما نیازمند آن هستید که در اندیشه‌ها و عواطف خود غوطه بخورید، تا از این طریق بتوانید کارتان را به سفری رویایی و فوق‌العاده تبدیل کنید و هر چه در این مسیر موفق‌تر باشید از کارتان بیشتر لذت خواهید برد. شما باید درک درستی از احساسی که دوست دارید از کارتان داشته باشید، به دست آورید: آیا دوست دارید از کارتان به وجد آیید؟ یا اینکه به آرامش برسید؟ یا اینکه چالش‌برانگیز بودن آن را می‌پسندید؟ شما باید به‌طور دائم این ارزیابی را انجام دهید، چرا که احساسات و عواطف ما در حال تغییر است و البته هیچ کاری هم کامل و بی‌عیب و نقص نیست. حال سوال اینجا است که شما می‌خواهید به چه احساسی در محل کارتان دست یابید؟ (هیجان، عشق، احترام، تحسین و...)

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3833

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد