درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 06:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25211صفحه نخست » دوشنبه، 18 مرداد 1395 - 20:26
شیوه های بازاریابی دیجیتال که در سال ۲۰۱۶ نمایان خواهند شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- درحالی که پیشبینی دقیق قدرت بیان و دنیای بازاریابی در سال ۲۰۱۶ ممکن نیست اما بدون تردید، درک روندهای مهمی که ممکن است حاکی از جایگاه نهایی آنها در سال ۲۰۱۶ باشد حائز اهمیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- درحالی که پیشبینی دقیق قدرت بیان و دنیای بازاریابی در سال ۲۰۱۶ ممکن نیست اما بدون تردید، درک روندهای مهمی که ممکن است حاکی از جایگاه نهایی آنها در سال ۲۰۱۶ باشد حائز اهمیت است.

برخی از این روندها از یادها رفته و برخی دیگر در اذهان باقی مانده است. این مقاله تلاش نموده تا شایسته‌ترین شیوه‌هایی که شایسته یادآوری و توجه هستند را عنوان کند.

در اینجا گذری به «شیوه‌های بازاریابی دیجیتال که در سال ۲۰۱۶ نمایان خواهند شد» خواهیم داشت:

۱- بازاریابی زودگذر: هر زمان که سخن از بازاریابی زودگذر به میان می‌آید، به یاد Snapchat ها می‌افتم. بازاریابی زودگذر در مورد بازاریابی محصولات از طریق تصاویر و پیام‌های کوتاه، واضح و آموزنده است. به عبارت دیگر، به مثابه ارتباطی کوتاه و مستقیم رو به جلو است. سلطه آگهی‌های تصویری قرار است امیدوارکننده‌ترین شیوه بازاریابی سال ۲۰۱۶ و نتیجه صفحات جستجو با عنوان SERP باشد. باید به خاطر داشت که آگهی‌های تصویری، مولفه جدایی‌ناپذیر بازاریابی زودگذر هستند.

۲- واقعیت مجازی در همه جا حاضر خواهد بود: براساس ویکیپدیا، Oculus Rift یک هدست صفحه نمایش واقعیت مجازی نصب شده در سر از طریق Oculus VR است. این صفحه نمایش در ابتدا در کمپین Kickstarter پیشنهاد شد که در طی آن شرکت Oculus VR (در آن زمان یک شرکت مستقل بود) ۲٫۵ میلیون دلار آمریکا را بابت توسعه محصول مطرح کرد. Rift برای گسترش در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شد و به یکی از نخستین هدست‌های VR مشتری پسند تبادل خواهد شد. Oculus آن را به در قالب «هدست VR حرفه‌ای مبتنی بر PC» بیان کرد. وضوح تصویر آن ۱۲۰۰ * ۱۰۸۰ ، با میزان دوباره‌سازی ۹۰ هرتز و میدان دید گسترده‌ای دارد.

۳- اینترنت اشیاء : احتمالاً اینترنت اشیاء (IOT) را شنیده‌اید. IOT در آینده دنیای دیجیتال را تحت تاثیر قرار خواهد داد. مرزهای فن‌آوری دیجیتال همیشه در حال تغییر و پیشرفت است. سیسکو باید بر بازار IOT با مجموعه دستگاههای جامع IOT حاکم شود.

۴- موبایل در برابر دسکتاپ: مفهوم موبایل نخستین بار به عنوان یک نظریه آغاز شد. با وجود این، آنچه که به عنوان نظریه آغاز شد تداوم آن به عنوان یک سبک بود. این به اصطلاح «سبک» اکنون به عنوان یک روند جای خود را باز کرده است. موبایل قصد دارد که روی دیگر همراهی خود را به عنوان دسکتاپ نشان دهد. گوگل به تازگی اعلام کرده در ۱۰ کشور مختلف، ترافیک موبایل از ترافیک دسکتاپ پیشی گرفته است. تجارت موبایلی تقریباً ۵۵ تا ۶۰ درصد کل خریدها را به خود اختصاص خواهد داد. سایت‌های «منحصر به موبایل» کمک همه جا رواج خواهد یافت.

۵- دارایی‌های دیجیتال: دارایی‌های دیجیتال در حال تاخت و تاز در دنیای همیشه در حال تغییر دیجیتال هستند. تا آنجا که به اقامت جهانی مربوط می‌شود، دارایی‌های موتور جستجو مانند موتورهای جستجوی مشهور گوگل کروم، یاهو و غیره، ترافیک HTTP بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند که بی‌تردید به مسئله مهمی بدل شده است. بازاریابان دیجیتال مایلند بر دارایی‌های رسانه اجتماعی نیز تمرکز کنند. همانگونه که در سال ۲۰۱۵، سایت‌های رسانه اجتماعی برجسته مانند فیس‌بوک، توییتر و غیره وضعیتی فرقه‌ای داشتند.

شما کدام یک از شیوه های دیجیتال را برگزیده‌اید؟
ترجمه : دریک آنلاین

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد