درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25192صفحه نخست » دوشنبه، 18 مرداد 1395 - 09:22
زندگی شغلی کارشناسان آی‏تی تحت‌تاثیر رایانش ابری
در هجده ماه آینده، حوزه‏هایی همچون رایانش ابری، تحلیل اطلاعات، جابجایی‏پذیری (Mobility) و امنیت، تاثیر مهم و مستقیمی بر زندگی شغلی کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در هجده ماه آینده، حوزه‏هایی همچون رایانش ابری، تحلیل اطلاعات، جابجایی‏پذیری (Mobility) و امنیت، تاثیر مهم و مستقیمی بر زندگی شغلی کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات خواهد داشت.  به گزارش وب‏سایت Hindustan Times، موسسه تحقیقاتی گارتنر با نظرسنجی از صاحب‌نظران حوزه فناوری اطلاعات دریافته که بیشترین تاثیر از آن رایانش ابری (Cloud Computing) است.  جان هاگرتی (John Hagerty) معاون گارتنر معتقد است فناوری‏های نوظهور در حوزه‏هایی همچون رایانش ابری، جابه‌جایی‏پذیری، داده و تحلیل و نیز امنیت و مدیریت ریسک، تقریبا تمام جنبه‏های اکوسیستم IT را متاثر خواهد کرد.  وی با اشاره به اینکه متخصصان فناوری اطلاعات باید شکاف‏های موجود در فناوری‏های اصلی و مهارت‏های مبتنی بر کارآمدی را شناسایی و پر کنند، گفت اگر آنها در این خصوص تعلل ورزند، در واقع مانعی بر سر راه رسیدن به اهداف سازمان متبوع خود ایجاد کرده‏اند. بنا به اعلام گارتنر، ۴۱ درصد کارشناسان شرکت‏کننده در این نظرسنجی گفته‏اند بخش IT سازمان متبوع آنها برای ورود به حوزه کسب‌وکار دیجیتال (Digital Business) طی دو سال آینده آماده است.  در مقابل، ۵۹ درصد از عدم آمادگی دپارتمان IT سازمان خود برای ورود به این حوزه خبر داده‏اند. براساس این گزارش، ۲۹ درصد از افراد مورد مطالعه بر این باورند که سروکار داشتن با نیازهای مربوط به کسب‌وکار دیجیتال، وظیفه اصلی یا بخش مهمی از وظایف آنها به‌شمار می‏رود. ۹۱ درصد پرسش‏شوندگان نیز با اطمینان خاطر گفته‏اند در فرآیند دگرگونی دیجیتال (Digital Transformation) در سازمان خود، نقشی را عهده‏دار خواهند شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3832

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد