درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 16:04   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25026صفحه نخست » یکشنبه، 10 مرداد 1395 - 10:07
درآمد 602 میلیون دلاری انتظار مدیران توییتر را برآورده نکرد
توییتر در سه‌ماه دوم سال جاری میلادی موفق شده سه‌میلیون کاربر فعال ماهانه جدید به جامعه آماری کاربران خود اضافه کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، توییتر در سه‌ماه دوم سال جاری میلادی موفق شده سه‌میلیون کاربر فعال ماهانه جدید به جامعه آماری کاربران خود اضافه کند. با این وجود، بر مبنای گزارش مالی این شرکت، سود 13 سنتی به‌ازای هر سهم از سهام این شرکت، درآمد 602 میلیون دلاری را برای توییتر رقم زده که همچنان پایین‌تر از حد انتظار است. این در حالی است که پیش‌بینی‌های وال‌استریت درخصوص درآمد مربوط به سه‌ماهه یادشده برای توییتر، 10 سنت به ازای هر سهم بوده تا مجموع درآمد این شرکت به 607 میلیون دلار برسد. توییتر در گزارش خود، از برنامه‌ریزی برای ثبت درآمد 590 تا 610 میلیون دلاری در سه‌ماهه بعدی خبر داده است. این رقم در مقابل تخمین‌های تحلیلگران مبنی بر ثبت درآمد 678 میلیون دلاری در سه‌ماهه آتی قرار می‌گیرد تا بازهم تفاوتی فاحش ثبت شود. پس از انتشار گزارش مالی جدید توییتر، سهام این شرکت با کاهش 10 درصدی ارزش روبه‌رو شد. نکته قابل توجه آنکه، در سه‌ماهه گذشته نیز توییتر نتوانسته ‌بود از ‌نظر درآمدی، انتظارات وال‌استریت و دیگر تحلیلگران را برآورده سازد. با این تفاسیر باید اعتراف کرد به‌رغم تلاش‌های فراوان جک‌دورسی، این شرکت همچنان با مشکل رشد تعداد کاربران و البته افزایش درآمد روبه‌رو است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3825

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد