درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:02   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 250صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 20 فروردین 1391 - 13:31
کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
کتاب سال روابط عمومی ایران(1390) توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری کاوشگران روابط عمومی در 160صفحه منتشر شد.
  

کتاب سال روابط عمومی ایران(1390) انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری کاوشگران روابط عمومی و شرکت پویندگان توسعه پارس با مدیریت محمد خجسته نیا در 160صفحه منتشر شد.
 در بخش «مصاحبه» این کتاب با پروفسور یحیی کمالی پور و جیمز گرانیگ استاد مطرح روابط عمومی و نظریه پرداز شاخص جهانی گفت‌و‌گوهایی انجام شده است.
 همچنین مصاحبه با ریچارد لینینگ رییس سابق انجمن بین‌المللی روابط عمومی با تلاش عاطفه پاشازاده انجام شده است.
 در بخش مقاله تحقیقی( پژوهش) نیز مطلبی با عنوان «نقش کلیدی صنعت 8 میلیارد دلاری روابط عمومی در پشت پرده تحولات بین‌المللی» به قلم سعید محمد جعفری آورده شده است.
 همچنین در بخش «مقاله‌ها» نیز مقالاتی با عناوین جهانی شدن و روابط عمومی چشم‌اندازی به آینده ترجمه مریم نورایی نژاد، روابط عمومی سیاه ؛ کلاه سیاه‌های خطرناک‌تر از ویروس استاکس‌نت،‌ علی زوار،‌ آلبینا اسانبایف و استراتژی‌های روابط عمومی موبایلی ترجمه مریم نورایی نژاد منتشر شده است.
 استاندارد‌سازی در ارزیابی و اندازه‌گیری روابط عمومی ترجمه محمد وحیدی، روابط عمومی و مدیریت بحران؛ چهار تجربه تالیف دکتر داوود زارعیان و بررسی تأثیرات رسانه‌های جدید بر روابط عمومی؛ چالش‌های زمینه‌ای، کارگزاری و آموزشی ترجمه مریم نورایی نژاد از دیگر مقالات چاپ شده در این کتاب است.
 در بخش «یاداشت‌ها» نیز مطالبی با عناوین گذار روابط عمومی از سنتی به پسامدرن به قلم اسماعیل قدیمی، روابط عمومی و غفلت از نظریه‌های ارتباطی به قلم مهدخت بروجرودی علوی،‌ پنج درس ارتباطی از اشغال وال استریت و... منتشر شده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد